Vanaf wanneer last van de borsten?

Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben maar ik voel mijn borsten niet, helemaal niets.

Vanaf wanneer voelden jullie je borsten? Al voordat jullie wisten dat je zwanger was of pas erna??

Maak me een beetje zorgen.

Liefs
 
De eerste keer voelde ik die al voor die tijd. De tweede keer pas na twee weken. Sommigen voelen helemaal niets. Er is geen kwaaltje waar iedereen last van krijgt, is bij iedereen verschillend.
 
Hoi

Maak je aub een zorgen echt helemaal nergens voor nodig. Ik heb nergens last van gehad wel iets meer moe en de laatste weken een verhoogde bloedruk maar verder niks niet misselijk geen zere borsten niks nopes nada. En mijn dochter is super gezond geboren succes.

liefs linda
 
Ik heb tijdens mijn zwangerschap helemaal geen last gehad van mijn bosten.Alleen was ik erg vaak moe. Ook dat draaide weer bij. Maak je maar geen zorgen. Veel succes

Groetjes Miranda
 
gelukkig is nog iemand die het zelfde heeft. Ik heb bij beide zwangerschappen ontzettende opgezette en pijnlijke borsten gehad, sterker: leek dat de baby daar groeide ipv in m'n buik. Nu ben ik weer zwanger (7 wkn) en er gebeurt NIKS. Althans, niet met m'n borsten. Begon me ook al bijna zorgen te maken..
 
Maak jullie geen zorgen. Ik voelde het meteen maar een vriendin van mij heeft ook nergens last van gehad en die heeft inmiddels 3 gezonde kinderen.

Zorgen maken moet je niet doen. Dat is niet goed voor je zwangerschap. Elke zwangerschap is anders. Laat het over je heen komen.
 
hoi hoi!
ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben bijna 6 weken zwanger, das dus ook nog maar net, maar ik in mijn derde week,toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, deden mijn borsten al ontzettend pijn en nu nog, ze zijn zelfs al groter.
maar ik denk dat dat bij vel vrouwen verschild, de ene heeft er weinig tot geen last van
en de ander weer een beetje tot veel. Dus jij hoort bij de eerste cattegorie en ik in de laatste!
 
Terug
Bovenaan