vanaf wanneer mee op de fiets..

A

Anoniem

Guest
dag mama's
ik ben gisteren zo verwend door mijn man!!(en we doen er nooit aan)
heb een grote bos bloemen gehad,een ketting met onze zoons naam erin en ook nog is een fietszitje!! dus gelijk op de fiets(vond het wel gelijk zo stoer staan!)
maar vanaf wanneer mag je gaan fietsen?(ik heb de bobike)
ik vind het nu nog koud en doe ik veel met de benen wagen maar als het warmer word...
heb natuurlijk mijn man s avonds even goed verwend

Hoi,

als je kleintje goed los kan zitten (dus echt een kwariter ofzo) kan je voorzichtig gaan proberen om een kort stukje te fietsen en dit langzaam opbouwen. Ik heb van de week ook het fietsstoeltje van zolder gehaald maar ik vind hem gammel geworden en ga kijken voor een andere.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Wat ontzettend lief van je man. Mijn man vind het helaas allemaal maar onzin. Maar hij is eigenlijk altijd lief voor me. hebben het behoorlijk zwaar gehad. Ik had een postnatale depressie dus hij heeft erg veel (en soms nog) moeten slikken van mij maar heeft enorm veel geduld met mij.

Maar nu even over je vraag. Ook wij willen een bobike stoeltje gaan halen en ik heb al even op de website www.bobike.nl gekeken en daar staat dat kinderen er vanaf ongeveer negen maanden oud in mogen.

Veel plezier alvast met het fietsen en ook ik kan eigenlijk al niet meer wacht tot het zover is. Helaas moet ik nog 1.5 maand wachten. Maaike is net 7.5 maand oud.

Groetjes
Inge

volgens mij idd vanaf 9 maanden en als ze dan al een beetje goed kunen zitten

groetjes moekje

Hoi hoi,

Inderdaad je kleintje mag mee op de fiets als ze goed kunnen zitten.

Kun je niet wachten tot die tijd.... Een fietskar is echt superhandig!
Bas kan nog niet zitten, maar fietsen kunnen we wel al:

Je kunt de fietskar loskoppelen en er twee extra wieltjes onder zetten, dan is het een wandelwagen. Wij hebben er echt heel veel plezier van!

Groetjes, Karin

Hoi allemaal

Toevallig zijn wij afgelopen zondag een stukje wezen fietsen met zijn allen.
Het was dan ook wel heel erg mooi weer.Joyce (8,5 maand) vond het helemaal het einde en heeft vol bewondering om zich heen zitten kijken.
Bomen zijn helemaal leuk.We wonen middenop de Veluwe dus bomen zat.

Groetjes Jessica

Ik haal deze even omhoog.
Er werd weer een vraag over gesteld.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan