Vanaf wanneer misselijk?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo allemaal!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik heb 6 dagen geleden mijn eisprong gehad (7 dagen geleden een knal uitslag bij de ovulatietest). Sinds vanmiddag heb ik krampen onder in mij buik en daarbij ben ik nu ook super misselijk. Zo misselijks zelfs dat ik heb moeten overgeven. Nu vraag ik me af of dit een reactie van mijn lichaam op de innesteling is of dat ik gewoon een buikgriepje heb. Iemand van jullie hier ervaring mee? </p>

Het lijkt me sterk omdat je lichaam natuurlijk eerst hcg aan moet maken wat ervoor zorgt dat je het gevoel van misselijkheid krijgt “meestal” is dit vanaf 6 weken te merken.   
Maarrr je weet het natuurlijk nooit en ieder persoon is anders, al is het lichaam wel in staat om je zo erg voor de gek te houden dat je alvast allerlei zwangerschaps symtomen kunt krijgen, nog een weekje wachten op je NOD spannend en succes!!  

Ik had afgelopen maand hetzelfde. Ruim een week misselijk tot aan mijn NOD, maar helaas twee negatieve testen. Al laat ik het nog dubbel checken dmv een bloedonderzoek omdat ik nu maar 1,5 dag echt ongesteld was en dat normaal wel langer duurt. 

Ik merkte zelf pas iets van de zwangerschap met een week of 6/7, maar ik ben ook nooit heel misselijk geweest.. iedereen is anders, al lijkt het me erg vroeg. Maar je weet nooit, een test (nog even geduld) zal het je laten zien..

Ik ben tot 15 weken supermisselijk geweest, hele dagen door. Kon bijna niks eten en kreeg er pillen voor. Toch begon dit pas bij 6 weken hoor. 
Ik heb er 3,5 jaar en een medisch traject over gedaan om zwanger te raken, dus ik weet hoe sterk de wens kan voelen en hoe graag je al wat symptomen wilt hebben. Maar geloof me, als je zwanger bent kun je daar nog genoeg van genieten. En soms kun je in die sterke wens ook vanalles gaan voelen dat er anders niet zou zijn. Het menselijk lichaam is nogal mysterieus daarin. Je kunt jezelf echt ziek denken.

Hai,
Ik ben 2x zwanger geweest en beide keren ben ik een week voor mijn verwachte menstruatie misselijk geweest. Na de (zwangerschaps) test niet meer?‍♀️

Terug
Bovenaan