vanaf wanneer niet meer in attracties

Op dit moment ben ik nog niet zwanger, maar heb wel even een vraagje. In september ga ik naar euro disney en vind de attracties echt geweldig. Wel zijn we bezig om zwanger te worden. Mijn vraag is dus:
Vanaf wanneer wordt het afgeraden om in attracties te gaan?
 
Hallo,

Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij al gelijk niet meer....Dat wil zeggen natuurlijk vanaf het moment dat je positief test....Als je al zwanger bent maar je weet het nog niet, dan kan je daar natuurlijk niets aan doen. Zou er wel voorzichtig mee zijn....

Euro Disney is idd heel gaaf! :)

Groetjes Lynn. (nov/dec tweeling mama)
 
Eerste periode zou ik niet een attractie ingaan, eigenlijk.... Zou ik nooit een attractie ingaan als je zwanger bent.

Je bent nu nog niet zwanger maar wat als je net bevrucht bent? En je weet het nog niet,? Ik zou dat niet in gevaar brengen door een attractie..
De eerste 2 weken van je zwangerschap kan je het nauwelijks weten, omdat het te pril is nog.

Mijn mening? Geen attracties....
 
Hmm..kan me niet voorstellen dat het echt zo’n effect heeft als je net twee weken zwanger bent. Volgens een attractiepark medewerker had het vooral te maken met de “dikke buik” als je wat verder bent en dat de beveiligingsriemen dan in je buik drukken. Maar goed je hebt natuurlijk wel met wat G-force te maken.

Lijkt me wel een beetje pover, Disneyland en niet in attracties kunnen…Ik zou zeggen doe waar jij je goed bij voelt.

 
Ik zou de vraag even bij een deskundige neerleggen. Maar zolang het achter je schaambeen zit kan het met gordels/banden geen kwaad maar hoe het zit met heftige attracties met g-kracht zou ik niet weten.
Maar het zal er nier zomaar uit rammelen hoor, anders mochten bepaalde sporten ook nier vanaf de bevruchting, zoals paardrijden enzo.
 
Terug
Bovenaan