Vanaf wanneer op vakantie?

Hoi hoi,

Ik ben vorige maand bevallen van een mooie zoon. Ik vraag me af vanaf wanneer je met je kindje op vakantie kan, met de vliegtuig bedoel ik dan. Ik kan het nergens vinden.
groetjes
 
volgens mij mag je met al met het vliegtuig reizen als ze drie weken oud. maar ik zelf vindt dat te jong. vanaf 4 maanden is beter, denk ik. ik hoop dat je hier wat aan hebt,groetjes
 
Ik weet niet precies vanaf welke leeftijd. Vraag het na op het consultatiebureau. Daar hebben ze ook folders met handige tips. Zelf heb ik met allebei mijn kinderen al met drie maanden gevlogen. Geen probleem!
 
Hoi,

Ik ben zelf op vakantie geweest toen mijn zoontje 7 weken was. We gingen met het vliegtuig en dat ging harstikke goed. We zijn wel naar een land geweest zonder malaria etc. Dus een plek war hij geen medicatie nodig had. Daar was hij nog te klein voor. En bij het landen en stijgen van het vliegtuig legde ik hem aan de borst zodat hij kon slikken en geen last zou krijgen zan zijn oortjes. Ik denk dat je op vakantie kan gaan als je er zelf aan toe bent. Mijn zoontje sliep niet in het vliegtuig maar zat wel lief op schoot!
Succes!

groetjes
Esther
 
Terug
Bovenaan