Vanaf wanneer ovulatietesten?

<p>Ik ben gestopt met de pil en had daarna gelijk mn menstruatie. Ik ben gelijk een app gaan bijhouden en maandag zou mn eisprong zijn. Nu ben ik echter pas net gestopt en ik vroeg me af of het zin heeft te testen? Of na hoe vaak menstrueren zijn jullie ermee begonnen? En zit er verschil in ovulatietesten? </p>
 
Hey,
ik ben toevallig een maandje eerder gestopt. Eerst ontrekkingsbloeding gehad, ook de app bijgehouden en nu na 26 dagen ongesteld geworden.
Ben van plan volgende maand ovu testen te gebruiken. Meer omdat ik benieuwd ben of de app gelijk heeft... succes!
 
Hier In januari gestopt met de pil en ongesteld geworden op 13 feb, toen ovulatie testen gebruikt van sensitest goedkoop en makkelijk. 4 maart me ei en 16 maart een positieve zeangerschaps test ?.
Heel veel succes ik hoop dat het bij jou ook snel raak is. Mijn tip is de testen bij sensitest bestellen.
Liefs
 
Gefeliciteerd @mizzroswitha!
Hey!
ik ben in feb gestopt met de pil. In feb heb ik onttrekkingsbloed gehad. In maart ben ik netjes op tijd ongesteld geworden. En nu al inmiddels een cyclus van 40 dagen☹️ Dus nog steeds niet ongesteld geworden, en ook niet zwanger. Het kan zijn dat je lichaam beetje tijd nodig heeft om alles op gang te zetten. Veel succes en hopen dat je gauw zwanger mag zijn!
 
liefs?
 
Ik ben 25 feb gestopt met mn pil. Daarna ontrekkingsbloed gehad en een 24 dagen durende cyclus. 31 maart voor de tweede keer na mijn ontrekkingsbloed ongesteld geworden, en ben toen op dag 6/7 van mijn cyclus gaan testen. Afgelopen zaterdag een smiley gehad op de clear blue ovulatie test dus een piek. volgens de app die ik ook gebruik zou ik zaterdag mijn eisprong hebben. Ik heb zondag mijn eisprong gevoeld. Clear blue klopte dus, maar de app zat er een dagje naast. 
 
Terug
Bovenaan