Vanaf wanneer rekenen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

hopelijk kunnen jullie mij helpen! Ik weet niet meer zo goed vanaf welke dag ik nou moet rekenen dat mijn menstruatie is begonnen!

Ik had dacht ik afgelopen maandag de 24ste mijn nod moeten hebben! Nou verloor ik vanaf donderdag 20 al wat bruinige afscheiding dit zette door maar heel lichtjes tot maandag vanaf dinsdag pas wat bloed erbij maar ook vrij matig niet zoals normaal maar ik beschouw t toch maar dat ik gewoon ongesteld ben want ik verlies immers wel bloed!! Vorige maand was ik ruim een week overtijd en werd toch ongesteld! Nu weer wat eerder althans zo reken ik denk ik maar want vanaf donderdag dus bruinige afscheiding. Vanaf wanneer moet iknou rekenen wanneer ik mijn eisprong heb! Er is momenteel geen touw aan vast te knopen! Sorry voor mijn lange verhaal maar hopelijk word ik hier wat wijzer!!

Gr. Tamjo

Hoi Tamjo,

Ik denk zelf dat je pas moet rekenen vanaf het moment dat je bent gaan bloeden, zelf heb ik het ook eens gehad wat van die bruine afscheiding van te voren maar rekende wel vanaf het moment van het bloeden.

Liefs RH

Hoi Tamjo,

Ik denk zelf dat je moet gaan rekenen vanaf het moment van het bloeden althans ik heb het zelf ook eens gehad en dat heb ik toen ook gedaan.

Liefs RH

Hoi Tamjo,

Ik heb dat ook wel eens gehad en dan rekende ik gewoon met beide data. Dus vanaf de bruine afscheiding en vanaf dat moment dat je bloed verloor. Als je in die periode dan gewoon om de 2 dagen klust, zit je altijd goed?!

Succes :)

Liefs Rianne

In het algemeen geldt dat de eerste dag van je menstruatie die dag is dat je helder rood bloed verliest. Bruine afscheiding "telt nog niet".

Succes met zwanger raken!

In het algemeen geldt dat de eerste dag van je menstruatie die dag is dat je helder rood bloed verliest. Bruine afscheiding "telt nog niet".

Succes met zwanger raken!

Ik heb ook altijd voor ik ongesteld moet worden de 1e of 2e dag eerst bruine afscheiding. Ik tel wel vanaf deze dag want soms heb ik het maar heel kort.

Groetjes Silli

Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels gewoon ongesteld bah!! Ga weer voor de volgende ronde! Laat er wel ff wat berekeningen op los en we zien wel wat t word deze aankomende maand!

Terug
Bovenaan