vanaf wanneer rijsterbloem door voeding?

Onze dochter van 11 weken, 5250gr en 60 cm krijgt 5 x p.d 180 ml water en 6 schepjes friso comfort, we merken aan haar dat ze soms en vooral 's avonds nog wel meer lust. normaal komt ze ook altijd weer om 6.00 uur 's morgens voor haar flesje maar nu al twee nachten om 16.00 uur.volgens het cb zit ze aan haar max van flesvoeding maar ze zou pas vanaf 4 maanden rijsterbloem mogen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en vanaf hoe oud hebben jullie rijsterbloem gegeven?
gr. Corina
 
Ik ben begonnen met Nutrix rijstebloem door de laatste fles (ca 23.00 uur) te doen toen mijn baby 3,5 mnd. was.
5 flinke theelepels door de flesvoeding van 180 cc.
Sindsdien slaapt hij door tot een uur of 7.
 
meid ik ken je probleem, mijn zoon is ook zo hongerig, en sliep ook maar niet door.
Ik ben al met 3 maanden rijstebloem gaan geven, nee hij was 11 weken!!!!!!!, eerst 2 eetlepels om te kijken of hij geen kramp kreeg, en toen steeds ietje meer, sindsdien slaapt hij eindelijk door, het consultatieburo zegt dat het pas met 4 maanden mag, en dat is vanwege krampjes e.d, maar probeer het gewoon met een klein beetje en dan kan je het zo opbouwen, het heeft ons echt geholpen in de nachtrust!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan