Vanaf wanneer symptomen?

<p>Ik vraag me af vanaf welk moment het mogelijk is om zwangerschapssymptomen te hebben.. Snap dat iedereen natuurlijk anders is maar ben benieuwd naar jullie eventuele ervaringen hiermee?</p><p>Ik ben sinds vandaag erg moe en heb een licht kramperig gevoel, alsof ik ongesteld moet worden maar dan heel lichtjes. Maar ik ben nu ongeveer 6dpo dus misschien zit het wel tussen m’n oren ?  Ben benieuwd..</p><p> </p><p>liefs </p>

6 DPO is wel erg snel, maak je vooral niet gek. 
Ik heb altijd wel een paar dagen voor mijn NOD gevoeld dat er iets gaande was in mijn lijf (nu 2e zwangerschap)
Even rustig afwachten en dan over een week testen ? 
Succes ermee! 

Hee Lauz,
Ik had de vorige ronde ook al na 4 dagen na mijn eisprong symptomen en na 8 dagen misselijk. Helaas werdt ik toen toch ongesteld maar ben ervan overtuigd dat het eitje wel bevrucht was maar de innesteling niet goed gelukt is. Dit komt blijkbaar bij 50 procent van de bevruchte eitjes voor alleen veel vrouwen merken het niet. Je kan dus al zeker symptomen voelen maar houd er rekening mee dat dit nog niets hoeft te betekenen. Nog even geduld, hoe lastig dat ook is. Succes met wachten

Hoi,
Toevallig had ik op 5dpo ook dezelfde klachten en vandaag een positieve test! Ik denk eerder dat die klachten iets te maken hebben met de innesteling ofzo want lijkt me veelste vroeg voor echt zwangerschaps kwaaltjes. Bij me vorige zwangerschap werd ik pas met 6 weken misselijk, daarvoor nooit kwaaltjes gehad. 
Maar ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk! De krampjes kunnen misschien ook iets anders betekenen.

Tsja de klachten die horen bij menstruatie horen soms ook bij zwangerschap.. sommigen voelen meteen dat ze zwanger zijn. Ik niet. Nu ik voor de 2e x zwanger ben heb ik voor t eerst symptomen, begonnen rond 5 a 6 weken zwangerschap. Maar wie weet .. hoewel ik heb gemerkt dat je al snel dingen voelt als er erop focust, dus om teleurstelling te voorkomen zou ik er niet teveel mee bezig proberen te zijn. Hopelijk heb je geluk!

Terug
Bovenaan