Vanaf wanneer testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Op de test die ik heb staat dat hij betrouwbaar is vanaf 1 dag over tijd. Vandaag heb ik mijn NOD kan ik dan vanavond al testen of moet ik wachten tot morgen?

Wil het zo graag dat ik af en toe het gevoel heb dat mijn ongi gewoon langer weg blijft vanwege de spanning.

Moeder van R.

Hoi hoi...

moeilijk te zeggen...de test kan positief worden als je al veel hcg-hormoon aanmaakt, maar hij kan ook negatief zijn terwijl je wel zwanger bent. Ook staat dat erop, omdat ook al geeft de test positief aan, je een kansje hebt om toch ongesteld te worden...90% van de bevruchtingen gaat namelijk mis tijdens je menstruatie.

Mijn theorie is altijd, als je negatief test vanavond, dan kun je er rekening mee gaan houden dat je ongesteld word, dan komt het niet zo hard aan en mocht je het niet worden, dan is het alsnog spannend en kan hij later positief worden.
Mocht hij positief zijn, houd dan nog even een slag om de arm, maar voorzichtig blij kun je dan wel worden!

Veel succes en laat je het nog even weten?!

Liefs Joepie
Ronde 9, 1e kindje

hoi hoi

ook ik heb dinsdag middag een test gedaan van da en deze was positief zie ander topic van mij...hij was dan wel licht maar wel positief
helaas ben ik toch gister avond ongesteld geworden dus tja wacht gewoon even zou ik zeggen

liefs mama van caithlyn
nu 2e ronde 2e kindje

@Joepie1982,

Ik heb gisteren getest, was toen 1 dag over tijd, maar helaas geen positieve test. Dus ik ga er maar vanuit dat het niks is en dat ik gewoon een lange cycles heb deze keer.

Bedankt voor jullie info.

Terug
Bovenaan