vanaf wanneer uit de ligbak

ik heb een vraag. vanaf wanneer mogen de baby's uit de ligbak en mogen ze gewoon in de kinderwagen zitten. Onze kleine meid past in mij bak wel nog maar in de bak bij me moeder thuis past ze bijna niet meer. Moet zeggen ze houd ook haar hoofd stevig. Als ze wakker is wilt ze liever bij je op schoot zitten en liggen.

paste hier niet meer in bak... dus de gewoon kinderwagen liggende maar dat vind die niks... dus maar zittende.. maar hier zit die ook heel erg graag op schoot en wel heel stevig.... denk dat het voor niet te lang wel moet kunnen...
mestal gaat de klein man hier in de draagdoek mee.. maar wegens dat ik afgelopen weken wat pijn had een paar keer in kinderwagen... maar weet niet wat officeel de "advies" is...

je kunt toch ook de maxi cosi (autostoel) op de kinderwagen (onderstelsel) klikken. Kan ze alles zien, en ze ziet wat en ze zit ook stevig.

Onze maxi cosi kan niet op de kinderwagen geplaats worden. Maar ze groeit zo hard dat ze echt bijna niet meer in de ligbak kan liggen. Ze vind het echt fijn om alles om haar heen te kunnen zien. Moet vandaag naar CB eens kijken wat hun zeggen anders gaat de ligbak ervanaf. Bedankt allemaal

Volgens mij moet je voorzichtig zijn met de rug. Als de wagen plat kan kun je m volgens mij al wel wisselen, anders zou ik echt nog even wachten. En de maxicosi zou ik echt niet als kinderwagen gaan gebruiken, dat is een autostoel. Daar te vaak en te lang is echt niet goed voor het ruggetje van de kleine. Ben benieuwd wat ze jullie op het bureau adviseren? Het is overal zo anders!

Ik dacht ook met zo'n 6 maanden, als de kleine stevig kan zitten.
Maar ben wel benieuwd wat ze op het cb zeggen.

Zelf heb ik zo'n ouderwetse wagen, die zijn een heel stuk ruimer dan de moderne en ze kunnen er tot ongeveer 6 of 7 maanden wel in liggen.
Mijn neefje sliep er altijd in als ik op hem moest passen. Onze kleine ligt er nu ook nog heel ruim in. Hij kan lekker alle kanten op draaien, zwaaien en schoppen. In de lengte heeft hij nog zeker 25cm over. Ideaal dus :)

Nou, we lezen wel wat er op het cb gezegd wordt!

Je moet idd voorzichtig zijn met het zitten, ook met de draagzakken, volgens mij mogen ze pas na en half jaar zittend in zo`n zak omdat ze anders met het volle gewicht op de werfels drukken en daar zijn ze nog niet sterk genoeg voor.

Terug
Bovenaan