vanaf wanneer vlees?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Teun wordt maandag (al) een half jaar.
Ik maak zelf de groentenhap en vroeg me af wanneer jullie met vlees begonnen zijn.
Koken jullie dat ook gewoon met het prutje mee?
Ik ben benieuwd,

Groetjes Mikkie.

Dat weet ik eigenlijk ook niet...was ik me toevallig gisteren ook aan het afvragen!
Ik heb wel al vaak groenten en groenten met aardappel gekookt maar ze vind het allemaal niet lekker  dus daarom eet ze vaak een potje..
Gisteren dus toevallig wel weer een poging gedaan,zonder vlees dus omdat ik ook niet wist hoe dat moest,  maar heb het in de diepvries gedaan dus weet nog niet of ze het eet!
Ik weet wel dat ze het al mogen hebben, want in de potjes vanaf 6 mnd   zit ook bijna overal vlees, maar hoe je het klaar moet maken???

ja,klopt. Er zit overal vlees in.
Op het cb zeiden ze van de week dat ik nog even moest wachten met vlees.
Waarom zei ze niet en daar zijn we overheen gepraat.
Daarom was ik benieuwd hoe jullie dat deden.

Wat jammer dat jij lekker aan het koken bent voor de kleine en dat ze het niet lekker vind! Ik heb afgelopen week courgette + tomaat + aardappel gemaakt,was echt smullen.
Vandaag bloemkool + wortel + sperciebonen + broccolie   (zat samen in zo`n kant en klaar zakje) oja en een aardappeltje erbij,was ook smullen geblazen.
Misschien een tipje voor jou!

Groetjes Mikkie.

Hoi,

mijn zoontje is met groente en fruit begonnen toen hij 6 maanden was. Het gaat goed, hij lust zowat alles, zowel vers als potje. Op de dagen dat ik werk krijgt hij een potje en anders vers. Vind ik zo leuk om te doen, zeker omdat hij alles eet. Hij is nu 7,5 maand  en ik ben ongeveer twee weken geleden week begonnen met toevoegen van vlees, kip en vis. Niet iedere dag hoor, een beetje om de dag. Hij vindt het lekker. En vandaag heeft hij voor het eerst een halve boterham met smeerkaas op. Wat een geklieder!! Hij vond het wel lekker, maar het doorslikken wat minder, moest ie een beetje bij kokhalzen.

groetjes
Mie

Mijn zoontje eet vanaf 6 maanden ongeveer vlees, maar...hij vind het niet lekker.
Tenminste, vers niet. Uit een potje gaat redelijk.
Vorige week heb ik een keer worteljes met een aardappeltje en een stukje kabeljauw gedaan en dat ging beter, maar nog niet alles. Tsja, we blijven maar proberen...maar in principe mogen ze van af 6 maanden vlees.

Terug
Bovenaan