Vanaf wanneer zwangerschapsbuikje?

Ik zag het bij mezelf al vanaf 9 weken. En mensen die me goed kenden konden het vanaf 12 weken zien. Als ik mn trui strak trok bijvoorbeeld. Ik ging toen ook zwangerschapsbroeken dragen omdat de gewone niet meer dicht konden. Vanaf 15 weken was mn buik zodanig dat iedereen het wel zag. Ik heb toen ook mezelf getrakteerd op een paar leuke zwangerschapstruien die mn buik accentueerden. ?

Ik ben nu 21 weken zwanger. Ik heb wel al duidelijk een buik, zeker voor bekenden, normaal heb ik helemaal geen buik. Echter voor onbekenden kan het ook nog een buik zijn van iets te veel gegeten ?
Ligt er ook wel een beetje aan wat voor kleding ik aan heb, als de kleding de goede punten accentueert is het wel duidelijk.
Voor mijn gevoel had ik met 12 weken al een buik, mijn omgeving begint het de laatste weken pas een beetje te zien.

Bij mij begon het buikje pas rond de 13 weken. Mensen zagen toen totaal nog niet dat ik zwanger was. Ik ben nu 21 weken en als ik wat lossere kleding aan heb zie je het nog steeds niet altijd. Maar voor mensen die mij kennen is het nu wel overduidelijk. Sommige van mijn oude broeken passen nog en sommige niet meer. 
Volgens de verloskundige kwam dit vanwege sterke buikspieren die terugduwen op de baarmoeder.

Toen ik met 20 weken in bikini liep durfden mensen niet te vragen of ik zwanger was....ze twijfelden of ik niet gewoon een beetje was aangekomen. Daarna ging het ineens heel snel, schoot mijn buik ineens naar voren

Mijn buik begon voor mij al te zwellen met 12wk en droeg toen ook al positiebroeken. Met 16 a 17wk kon ik nog een grotere trui eroverheen trekken en dan kon ik nog redelijk onopgemerkt rondlopen (mijn 29 kleuters zagen het bijv. pas toen ik de trui omhoog trok). Nu 20wk en een groeispurt ofzo ?? Ik ben zwanger met een grote Z! ? Niet alleen volgens mijzelf maar ook voor iedereen, bekenden en complete vreemden.

Ik draag al sinds een week of 9-10 zwangerschapsbroeken en mijn ouders en schoonouders merkten toen mijn buikje ook al op. Vanaf een week of 12 kon ik het niet meer verstoppen voor de mensen die me kenden dus was ik blij dat we het konden vertellen ?. Nu 20 weken en het is al een paar weken heel duidelijk voor iedereen die ik tegen kom! Onbekenden spraken me in de supermarkt al aan om te vragen 'voor wanneer het is'. Ik denk wel dat het iets heel persoonlijk is vanaf wanneer je het begint te zien.

Terug
Bovenaan