vanaf wanneer zwangerschapskwaaltjes??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik hoor hier nog niet maar had een vraagje, vanaf wanneer kregen jullie zwangerschapskwaaltjes??

want ik heb nu 3 dagen voor mijn NOD hele paarse schaamlippen

liefs Iris

hoi,

Dat zijn in ieder geval een van de dingen waaraan je kunt merken dat je zwanger bent,had ik tenminste ook.
Mijn borsten deden ook ontzettend zeer,terwijl ik niet wist dat ik zwanger was.
Dus dat kan je al in een vroeg stadium hebben.

groetjes han

Hoi,

Ik wist helemaal niet dat ik zwanger was, dacht dat ik ongesteld moest worden want m'n tepels deden pijn. Maar ik was ook heel slap, moe, duizelig.  Ik had geen  buikpijn.
Normaal drink ik 's avonds altijd een glaasje wijn, maar ik kon echt geen druppel alcohol door m'n keel krijgen (grappig dat je lichaam dat automatisch doet!)
Toen ik ook nog de hele week al elke ochtend misselijk was (en inmiddels overtijd), heb ik maar eens een test gedaan en daar stond een dikke plus...

Ben benieuwd of je zwanger bent!

Groetjes,
Charlotte

Ja ik kan het moeilijk zeggen maar volgens mij begon dat bij mij vanaf toen ik 2 weken over tijd was,vooral opgezetten borsten en verder meer afscheiding meer had ik niet.
Succes ermee,en hoop dat je snel zwanger zult worden.

liefs Nice(14w+3d zwanger)

Hoi future mama,

Ik merkte het aan alles zonder dat ik een bevestiging had van een test..
Moe sjagerijnig en me borsten deden heel erg zeer.
Me vriend had het gelijk door....O je bent zwanger en ik had zoiets van ja hoor...

Maar goed toch een test gehad en inderdaad ik ben zwanger nu inmiddels 3 maanden en nog steeds moe sjagerijnig valt gelukkig mee....

Dus suc6..

Groetjes van Meta de mv Robin en 3 mnd zwanger

Hoi,
Ik voelde me de week voor mijn NOD steeds beroerder worden. Net alsof ik een fikse griep kreeg. Mijn borsten bleven ook gevoellig.
gr.Ing

Terug
Bovenaan