Vanaf wanneer zwembandje?

hoi onze dochter is nu net 5 maanden en ze weegt 7,1 kilo en is 65cm en ze heeft al gezwommen en ik kan je zeggen ze vond het heerlijk.Ik heb zo'n baby zwemband.
zwemse groetjes bauwina en janine
 
Nu we het toch over zwembandjes hebben.... Vanaf wanneer kunnen ze dan van die zwembandjes om de armen dragen?? Weten jullie wat ik bedoel?? Dat ze net een vlinder lijken (hahaha)!! Pollewoppie is nu 16 maanden, maar ik zag van de week van die bandjes v.a. 2 jaar.... Bestaan ze ook in een kleinere maat??

Groetjezzzzzzzzzz
 
Hoi,

Ik vroeg me ook af of ze vleugeltjes in verschillende maten hebben. Bij ons in het zwembad moeten ze die aan vanaf ze kunnen lopen. Dan kunnen ze namelijk ook weglopen, best logisch dat het dan moet. Maar moppie is nu 11 maanden en nog best klein.
Mijn nichtje heeft trouwens vleugeltjes voor haar zoontje die je kan omschuiven, dat is wat comfortabeler. Maar waar zijn die te koop?

Groetjes
 
hoi,

Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden en heeft van nature zwembandjes  en hij is als een rat, zoals ciske,  in het water.. Ik zie een gouden toekomst als zwemkampioen dan al helemaal voor me!! Mijn kleine Pieter van den Hoogenband!!!! Je moet gewoon kijken of hij daar klaar voor is

succes
 
hoi,

Mijn zoontje is nu bijna 4 maanden en heeft van nature zwembandjes  en hij is als een rat, zoals ciske,  in het water.. Ik zie een gouden toekomst als zwemkampioen dan al helemaal voor me!! Mijn kleine Pieter van den Hoogenband!!!! Je moet gewoon kijken of hij daar klaar voor is

succes
 
Terug
Bovenaan