Vanaf wanneer?

Hoi allemaal,

Heb ik kort geleden een miskraam gehad. Ik was er helemaal kapot van. Nu zijn mijn man en ik gelijk weer aan de slag gegaan. Omdat ik nu niet precies wist wanneer mijn eisprong zou zijn de maand, hebben we tot nu toe echt om de dag zitten klussen. Nu weet ik dat het ongeveer 4 tot 6 weken kan duren voordat je je eerste menstruatie weer kunt verwachten.
Nu is mijn vraag vanaf wanneer ik dat moet rekenen. Mijn miskraam is begonnen op 24 mei. En op 2 juni was ik van alles af en zijn we vanaf die dag ook gelijk weer aan het klussen geslagen.
Moet ik nu dus vanaf 24 mei de dag dat mijn miskraam begon of vanaf 2 juni de dag dat ik van alles af was 6 weken erbij tellen.
Ik heb namelijk zelf het idee dat ik misschien toch wel weer zwanger ben. Maar ik durf absoluut niets te hopen, bang voor een teleurstelling.
Wie weet het antwoord op deze vraag voor mij.

p.s. voor degene die weer bezig zijn om zwanger te raken heel veel succes.

een onzekere anoniem

Hoi Anoniem,

Helaas kan ik je vragen niet beantwoorden. Elke vrouw is anders nl. Zelf heb ik ruim 7 weken moeten wachten op mijn eerste ongi. Ik heb (helaas) geen ovulatietest gebruikt maar dit zou ik jou wel aanraden. Van die teststaafjes, bijv. van Clear Blue zou ik nu nog niet aanraden omdat je hcg helemaal uit je lijf moet zijn om die te kunnen gebruiken. Als dat al wel het geval is dan kun je die gebruiken en anders zou ik een andere ovulatietest gebruiken. Ik heb nu de maybe baby, besteld op babybrabbel.nl.

Op deze manier kun je in ieder geval niet je eisprong missen.
Het kan alleen ook zijn dat je de eerste keer geen eisprong hebt dus maak je niet te druk als het deze keer niet meteen lukt!

Succes meid.

Groetjes Frederique

Terug
Bovenaan