Vanaf welke leeftijd in de eetstoel?

Volgens mij is dat vanaf dat ze goed kunnen zitten.. Mijn oudste was volgens mij een maand of7,5 a 8 toen ie in de eetstoel ging.. Hij kon toen nog niet zelfstandig zitten maar in de eetstoel ging dat prima (maar dan wel alleen voor het eten..).
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Umut zit er deze week net voor het eerst in, hij is nu 6 mnd. Hij zit er zo'n 20 minuten in, als wij aan het eten zijn.
Nu is Umut wel een beetje snel met z'n ontwikkeling volgens  het bureau, hij kan al redelijk zelfstandig zitten.

Groetjes Anneke

Wij hebben de eetstoel van Chicco gekocht.
Deze heeft verschillende standen net als bij een wipstoel.
Onze zoon is nu 5 maanden en krijgt zijn fruithapje gewoon in zijn eigen eetstoel aan tafel.
We zorgen er dan voor dat hij wat meer achterover ligt en meneertje vind dat prima.
Hij zit dan een stuk hoger en dat is natuurlijk wel super intressant.
Zelfs zo intressant dat hij   af en toe zijn fruithapje vergeet !!!

Groetjes
Jolanda
Mama van Kyano Owen 12-6-2007

Hoi,

er is niet echt een leeftijd waarop je kleintje in de eetstoel kan. Als je kleintje goed rechtop kan zitten en dit ook een poosje achter elkaar kan dan is hij of zij er pas aan toe. Eerder niet, want dat is echt heel slecht voor de rug. Ik kan ook niet wachten tot Stijn in de kinderstoel kan want nu zit hij in de wipper op de grond als we zitten te eten en dat is natuurlijk niet zo gezellig. hij ziet alleen benen en de stoel-en tafelpoten.

Groetjes van marloes

Hoi,
Wij hebben de Trip Trap stoel van Stokke gekocht en Veerle (bijna 5,5 maand oud) zit er heel af en toe in. Meestal 's avonds even als we haar een eten geven, maar maximaal 10 minuten zit ze erin.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan