vanaf welke leeftijd kan je een schepje rijstebloem toevoegen?

Mijn zoontje Lars is nu 12 weken en om hem wat langer te laten doorslapen zouden we graag wat rijstebloem willen toevoegen aan de Nutrilon.
Kan dat al op deze leeftijd en komt het dan wel uit het flesje, wordt het niet te dik?

Alvast bedankt.

Rachel

Hoi

Op de verpakking staat dat het vanaf 4 maanden is maar ik heb het mijn zoontje gegeven toen hij 3,5 maand oud was.Ik gebruik voor deze fles een drie standen speen,  met een gewone kwam het er niet doorheen.Succes

Daphne

He hoi

Mijn zoontje kreeg het vanaf 8 wk.Ik had nutrilon normaal en heb er de eerste nacht een theelepeltje ingedaan.Toen dit niet werkte heb ik er iedere nacht een halve theelepel bijgedaan en inderdaad zijn nachten werden langer.Toen ik uiteindelijk op 3 theelepels zat sliep hij van 11 tot 7.voorheen was dat van 11 tot 4.Nutriton(johannesbroodpitmeel )maakt de voeding ook dikker maar niet voedzamer werkt dus bij spugen maar niet bij doorslapen.Het werkt ook alleen als je kleine er aan toe is om door te slapen.En over de spenen gesproken je kunt 1 gaatje groter proberen en misschien wil het met je eigen maat wel.

succes

Terug
Bovenaan