vanaf welke leeftijd naar de creche?

Ik vraag me af vanaf wanneer mijn zoontje naar de creche kan.
Bij onze sportschool hebben ze namelijk kinderopvang en ik zou heel graag weer wat actiefs gaan doen.
Mijn zoontje is nu 4 weken, is dat niet te vroeg? Het lijkt me niet zo verstandig weer nieuwe gezichten.
Wat vinden jullie ervan?

groeten
Rachel
 
Hoi,

Ik zou wachten tot een standaard verlof. dus drie maanden. Ik wilde ook graag sporten in het begin, en ik weet niet of je een vriend hebt, maar ik ben savonds gaan joggen als papa thuis was. Misschien een idee.

Groetjes Jolanda
 
Hoi,

Als je een uurtje wil gaan sporten is dat toch makkelijk te doen. Je zoontje kan dan gewoon blijven liggen in de kinderwagen of wipstoel. Als er iets is dan neem ik aan dat ze je roepen, was bij ons wel zo. Gewoon zorgen dat hij geen voeding nodig heeft en vragen of ze hem lekker willen laten liggen.
Volgens mij kan dit makkelijk, je bent zo dichtbij.

Groetjes
 
hoi,
meestal kan je kindje bij de opvang terecht vanaf 8 weken.
en idd je kan/mag je kindje gewoon mee de sportschool in nemen.
ga je in de ochtend is het meestal nog rustig.
succes
 
Hoi,
Naar een kdv mag een kindje vanaf 6 weken.
Hoe dat bij een sportschool zit weet ik niet. Maar wel dat hoe jonger een kind is hoe makkelijker het gaat en hoe makkelijker het verloopt met wennen. als een kind straks ouder is dan gaat het daar blijven moeilijker dan nu.

sport ze
joyce
 
Hoi,

Rachel, bedoel je nu een kinderdagverblijf of de opvang bij de sportschool. Daar zit natuurlijk wel een groot verschil in. Ik had aangenomen dat je bij de sportschool bedoelde en dan om zelf een uurtje te sporten.

Groetjes
 
hai,

Ik bedoel een uurtje naar de sportschool.
Ik heb zo'n behoefte om weer lekker te sporten.
Tot nog toe laat ik mijn schoonmoeder 1 keer in de week oppassen, maar ik zou het lekkerder vinden om onafhankelijk te zijn.
Ik ga vrijdag even kijken hoe het er uitziet, als het maar geen ballenbak is zoals bij ikea.
als het er goed uitziet ga ik dinsdag proberen, dan is het rustig.
Volgens het consultatiebureau kan het makkelijk.
bedankt allemaal
groeten
Rachel
 
hoi,
ik ga binnenkort naar en congres en daar bleek ook kinderopvang te zijn. Toen ik belde vertelde ze echter dat er maar 1 ruimte was, dus geen aparte ruimte om te slapen, tja dan houdt het voor een kleine baby een beetje op..
groeten Elke
 
Terug
Bovenaan