Vanaf welke leeftijd Tiktak?

Mijn zoontje van vier maanden kijkt heel graag tv. Hij is er als het ware door gehypnotiseerd, maar hij mag uiteraard geen tv kijken van ons.

Maar ik vroeg me af of hij wel al gedoseerd naar bijvoorbeeld Tiktak of Teletubbies mag kijken? Zo niet, vanaf welke leeftijd is het dan wel meer geschikt?

Bedankt,
 
Hoi,
Mijn dochtertje (5 maanden) kijkt ook graag tv.
Teletubbies vind ze geweldig!!! En ja hoor, ik laat haar lekker kijken...
Vooral het zonnetje vnd ze erg leuk en lacht terug!
Ik vind moet je zelf bepalen of je je uk wil laten kijken of niet, leerzaam is het iig.

Succes!!
 
Hoi,

Mijn dochter vond vanaf 4 maanden Bumba (studio 100) geweldig. Als het toevallig opstond zat ze helemaal te flapperen in haar wipstoeltje. Ook de reclame vond ze erg mooi.
Ze is nu 17 maanden en kijkt regelmatig een kwartiertje tv. Tiktak vindt ze idd. ook leuk, maar ook nijntje en teletubbies. Vooral als ze ziek is, of ik ziek ben, kijkt ze wat meer. We zorgen er wel voor dat de tv niet de hele dag aanstaat en van de zomer zal het ook wat minder zijn. Maar ze hoeft van mij niet helemaal zonder hoor.
Gewoon zelf kijken wat je wil.

Groetjes
 
hoi,
mijn dochter keek ook al vroeg tv, met haar broer mee.
zo snel ze die tv zag zat/ lag ze al te kijken.
2mnd oud ofzo.
ze speelt weer verder als ze er klaar mee is.
laat je kindje lekker tv kijken, idd niet de hele dag.
geeft niks hoor!
groetjes
 
Hoi,

Ons zoontje hij is bijna 21 maanden en vind het ook leuk om even tv te kijken. Hij kijkt alleen smorgens naar :de wereld is mooi , sesamstraat, bumba  en de teletubbies. Hij gaat ook weer spelen als hij het zat is en dan gaat de tv uit voor de rest van de dag.

Ik laat hem ook gewoon  even kijken en idd niet de hele dag natuurlijk als het straks ook weer mooi weer is zal hij toch weer lekker naar buiten gaan.

Groetjes sandra mama van niels    
 
Bij de Etos schijnen ze DVD's te hebben van Baby Einstein, voor kids vanaf 3 maanden. De meningen zijn verdeeld over het feit of je zulke kleintjes al voor de tv moet zetten, maar wil je het toch doen, dan is dit misschien een aanrader!
 
Terug
Bovenaan