vanaf welke maand kun je met je baby op vakantie

hallo ik ben nog maar  10  weken zwanger van mijn eerste kindje maar ik heb nu al een vraag voor als ons kindje geboren is.
We wilden volgend jaar zomer samen met mijn schoonouders een huisje huren in frankrijk voor 10 dagen maar ik weet niet of dit door kan gaan. (er vanuit gaande dat de bevalling enzo goed verloopt).
Kan iemand mij vertellen vanaf hoeveel weken/maanden dit mogelijk is?
 
hoi hoi het is er ook naar waneer je bent uitgerekend en hoe je je zelf voelt na een bevalling wij zlef gingen toen mijn eerste dochter werd geboren op vakantie toen ze 3 maanden was met het vlieguig naar lanzarote dus ik denk hoe jij jezelf voelt en hoe het gaat met het kindje ga je borstvoeding geven dan hoef je niet veel mee te nemen maar geef je de fles dan moet je vanalles mee nemen   het is wel een geplan als je met je kind op vakantie gaat het is er dus naar hoe sta je er zelf tegen over .
 
Hoi wij zijn met 9 weken ouden baby op vakantie naar wintersport gegaan, Met de caravan. Dus das veertien uren rijden.
Mijn zus met het vliegtuig naar Oostenrijk gevlogen met een baby van twee weken oud.
Dus het kan allemaal!
 
Terug
Bovenaan