Vanaf welke week nam bij jullie de misselijkheid af?

A

Anoniem

Guest
Ben even benieuwd wanneer bij jullie de misselijkheid afnam. Ik dacht altijd vanaf een week of 12, maar zit er nog middenin... :-( (Woensdag 14 weken)

bij mij nam het rond een week of 10 af...

sterkte en geniet desondanks van je zwangerschap!

Ukkie26, mama van Lise (02-04-08)

Hoi,

ben nu in de 11e week en merk dat de misselijkheid een beetje begint af te nemen maar moet zeggen dat hetr per dag verschilt.....ook als ik me een dag wat meer druk maak dan een andere, dan voel ik die misselijkheid meteen opkomen...........

Hoor ook vaak dat misselijkheid en de hormoon-buien na de 3e maand afnemen....ben benieuwd maar ook dat zal per   vrouw verschillen.....ach we kunnen helaas niet meer doen dan afwachten!

Succes ermee!

jennifer

Dat het op emotionele momenten erger wordt, herken ik wel: we waren tijdens onze Israel-reis in Yad vashem, het holocaustmuseum en hebben daar ook het kindermemorial bezocht. Daar heb ik echt ontzettend staan huilen en 's avonds kreeg ik de nasleep, want toen was ik echt kots- en kots- en kotsmisselijk...
Maar goed, ik hoor idd veel vrouwen vanaf een week of 10-12 zeggen: nu gaat het over, en da's bij mij dus niet zo, dus ik ben een klein beetje bang dat ik een van de pechvogels ben die er (veel) langer last van gaat houden :-(

Hoi hoi,

Ik  had vanaf week 4 tot week 7 toppunt van zwangerschap hormonen;Moe,misselijk,daarna slecht slapen.
Sinds week 7 alleen misselijk(teken dat ik iets met een)en moe.

Groetjes Franny

Hahahaha, ik wil je niet ontmoedigen maar het kan ook anders! Ik ben nu 15+3 en begin nu pas met kotsen. Nu al 3 ochtenden achter elkaar lekker boven de pot. Ik moet zeggen dat lekker anders is natuurlijk, maar ik voel me eindelijk echt zwanger. Als je het al 2 zwangerschappen niet anders hebt meegemaakt dat je dus de hele zwangerschap door een beetje aan het kotsen bent geweest en het nu in eens niet hebt dan is dat heel vreemd.

Ik weet dus goed wat het is,  en hoop dat je er snel over heen bent. Succes nog even.

Claudia

Hoi,

Mijn misselijkheid begon ong in week 6 en in week 16 hielt het weer op.
Hoop voor je dat het straks beter wordt!

Groeten Tara (30 weken)

hoi ik was ruim 16 weken toen het afnam had overigens wel emersafan

Terug
Bovenaan