vanalles

Hallo allemaal,
Wil even mijn ervaringen met jullie delen. Ik heb afgelopen dinsdag een ovulatietest gedaan en die gaf aan dat ik nog niet vruchtbaar was. Woensdag weer een test gedaan en die gaf duidelijk aan dat ik vruchtbaar was. We hebben nu dus woensdag,donderdag en vrijdag geklust en nu maar hopen.
Ben ook aan het temperaturen,maar daar klopt geen hout van! Heb niet eens een echte temp stijging gehad! Nu voel ik echt vanalles in mijn buik(sinds vandaag) maar ik weet dat dit nog niet kan. Ik voel prikkels...maar dat voeld e ik vorige maand ook,en toen was ik niet zwanger.
Het is allemaal erg onzeker en de komende twee weken wachten zal best moeilijk worden,maar we kunnen er nu toch niets meer aan doen.
Wat ik wel fijn vond is te zien dat ik een eisprong had.Je weet dan iniedergeval dat je op de goede dagen klust en dat geeft wel meer rust. Kan het dus iedereen aanraden met een regelmatige cyclus.
Jeetje,het is een heel verhaal geworden...ik heb trouwens ook een kaarsje voor Aagje aan nu.
Succes iedereen met klussen wachten of natuurlijk met het zwanger zijn!
Liefs Esther

Hoi
ik snap helemaal wat je bedoeld ik heb dinsdag mijn NOD en ik hou het bijna al niet meer.
ik heb geen tekens van zwangerschap, dat zie ik als een goed teken (de vorige keer,toen het mis is gegaan, voelde ik mij werkelijk beroerd de hele tijd)ik wil graag de hele zwangerschap kunnen genieten.
Als mijn cyclus mij deze maand niet in de steek laat, waren de "zaad-momenten" precies op het juiste tijdstip.
Ik ben niet wanhopig hoor, maar ik heb wel de kriebels.
dat komt vooral door het mooie weer.

Jeanette

Hoi Esther,

Ik had, denk ik, donderdag mijn ei; erg veel buikpijn en hetzelfde gevoel als de vorige cyclus op dag 15 en toen werd ik precies 2 weken later ongi. We hebben dus ook behoorlijk geklust en ik hoop dat er nu van alles gebeurd binnenin mij. Het gekke is dat ik niks voel, behalve dan zere borsten, maar die heb ik al een week. Ik voel me fit en heb geen pijntjes of tintelingen. Maar ja, houd ik mezelf voor, dat zegt ook niks...
Wij werken dus ongeveer naar dezelfde NOD toe. Ik zou donderdag 28 mei ongesteld moeten worden en jij ook zo ongeveer. Wij gaan die vrijdag weg, kamperen met mijn broer, schoonzusje en hun kinderen. We hebben afgesproken, dat als ik vrijdagochtend bij het opstaan nog niet ongesteld ben we toch testen. Anders moeten we tot dinsdagochtend wachten tot we kunnen testen. Ik heb al zitten rekenen dat we het dan op de 30e verjaardag (19 juni)van mijn vriend aan ouders broers en zussen kunnen vertellen. Wat vreselijk ben ik toch, dat ik dat allemaal al in mijn hoofd heb zitten, zucht...
Liefs Kiki

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb echt sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben...ik voel nl precies hetzelfde als vorige maand...tintelingen en een opgezette buik. Ik moet het maar afwachten. Wel leuk Kiki dat we op dezelfde dag onze NOD hebben,kunnen we elkaar tenminste steunen!
Verder heb ik (voor mijn doen) veel last van acne...fijn,ik ga 11 juni trouwen...ik hoop dat het dan beter is...
Ach,als dat het ergste is,valt het allemaal nog mee.'
Liefs Esther en succes met het wachten!

Terug
Bovenaan