vanavond 1e aflevering nieuwe babyboom

Vanavond starten de afleveringen weer, wij doen ook mee, we worden neit intensief gevolgd, maar je ziet dat het niet allemaal vanzelfsprekend is om zwanger te worden en te blijven, veel aangrijpende verhalen, zeker de moeite waard om te kijken. Dus vanavond ned 1 half 9.
.

Had me al voorgenomen om te kijken, hoewel het denk ik best zwaar kan zijn als je al een tijdje bezig bent...
Lijkt me wel een interessant programma, dus ik laat het vanavond lekker over me heen komen!

Thanx voor de tip!

X Daisy

Jullie kunnen ook op www.babyboom.nl kijken en de blogs lezen van alle deelnemers. Zeker de moeite waard om te lezen, hele verdrietige verhalen, maar ook leuke.

Ik neem het wel op, maar ik ga voorlopig nog niet kijken.
Ik zit nu zelf middenin de IVF behandeling, en weet uit ervaring dat ik teveel tot me neem, met wat ik hoor en zie, vandaar dat ik ook tijdelijk gestopt ben met mijn werk in de kraamzorg.
Lijkt me nl weer erg heftig om al die stellen te horen en te zien, blij en verdrietig.
Ik wil me nu eerst helemaal op mezelf richten, zonder alle goede en slechte verhalen.

Ik heb morgen nl de terugplaatsing van 1 embryo als het goed is.

Iedereen veel succes.
gr Han

Ik vond het een confronterende aflevering. Heb zitten snotteren voor de buis! Zo herkenbaar.... 47 stellen van de 100 krijgen medische hulp! We zijn zeker niet alleen.....

@Han: heel veel succes en sterkte met de terugplaatsing vandaag!! xx

Liefs Anna

Ik vond het ook best heftig om naar BB te kijken! Zeker met mijn (ons!) eigen verhaal erbij.

Zeker bij de testen aan het eind liepen bij mij de tranen over mijn wangen. Misschien dat ik dat stukje volgende week wel oversla. Vond het toch erg confronterend!

Ergens ook wel fijn om te zien dat er veel mensen met medische hulp bezig zijn. Toch een soort van steun...

X

Terug
Bovenaan