Vanavond 1e echo......zo benieuwd!!

Hallo allemaal,

Vanavond heb ik mijn 1e afspraak bij de vk, en ook de 1e echo. Vind t zo spannend! Ben als het goed is 8+3 vandaag. Heb echt het idee dat ik heeeeeel lang heb moeten wachten, terwijl ik bij m'n 1e 2 zwangerschappen veel langer moest wachten, want toen deden ze nog geen echo's in eigen praktijk.

Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik moet verwachten vanavond, want van mijn kwaaltjes is weinig over....ben eigenlijk alleen nog erg moe. Misselijk ben ik bijna niet meer en ook mijn borsten zijn niet meer zo gevoelig.... Best irritant, want aan de ene kant is t lekker dat de kwaaltjes nagenoeg weg zijn, maar aan de andere kant maakt dat me wel onzeker :-(

Nou ja, nog even geduld en dan weten we het!

Hebben jullie trouwens ook last van veel afscheiding? Ik wel nl.

Liefs!
 
Spannend hoor vanavond...mijn misselijk is ook zo goed als weg, kan weer wat eten, heb wel weg last van lucht in mn lijf, boer nog erger dan mn vriend, haha..mijn borsten zijn ook niet pijnlijk meer, maar die vermoeidheid en mn darmen..poeh!
Afscheiding heb ik ook wel,hoort erbij door de hormonen..
Veel succes vanavond..
 
Hallo,

Eigenlijk hoor ik bij okt forum maar aangezien daar niks gebeurt ( behalve een prive forum ) kijk ik hier mee! En ik ben 28 okt uitgerekend en dat kan natuurlijk ook zo maar nov worden!

Wat spannend de eerste echo! Bij ons doen ze ook pas sinds kort de echo's in hun eigen praktijk was voorheen ook niet! Wel lekker makkelijk hè!!en leuk natuurlijk!

Ik heb ook maar weinig kwaaltjes maar dat had ik in mijn eerste zwangerschap ook! Ik ben nu wel misselijk en dat had ik vorige x bijna niet!! Het maakt je onzeker hè omdat je nog niks voelt, Pfff ken dat gevoel zo goed! Ik hoop dat ik de kleine snel ga voelen al zal dat best nog wel even duren!

Veel plezier vanavond!

Groetjes Tamjo
 
Heb morgen mijn 1e echo met 9+5 weken spannend!!! Heb vrijwel ook bijna nergens last van sinds zaterdag soms echt heel misselijk en dan zakt het weer weg.. En inderdaad me darmen Pff moet elke dag naar het toilet terwijl ik toen ik niet zwanger was 3x per week hoefde. Ook heb ik sommige dagen echt last van veel afscheiding
 
Spannend he!? Mijn kwaaltjes worden ook iets minder en ben dus ook weer eens heel onzeker..
Ik ga voor je duimen dat alles goed is meid!
Veel plezier vanavond!

Liefs
 
En... Jij ook goede echo gehad?
Ik mocht vanochtend al, dus niet hele dag moeten wachten. Hoor graag van je!!

PS Ja ook ik heb daar last van, maar dat is bij mij gelijk met mijn vorige zwangerschap. Maar heb nog steeds geen pijnlijke of grotere boobs. Vreemd toch dat het zo kan verschillen per zwangerschap van jezelf?!
 
Terug
Bovenaan