vanavond 2 toverstaffen gemaakt,hihi kijk en huiver........

A

Anoniem

Guest
Morgen hebben de oudste 2 een heksen en tovenaars tocht, dus we zijn vanavond heel creatief geweest om een toverstaf te knutselen, en natuulijk een kroontje voor de damegroetjes wendy

Goed gemaakt! Ik verheug me nu al op alle verkleed partijtjes en feestjes. Op naar de carnaval, want nu w in Brabant wonen mogen we legaal meedoen! Joepie!!

Geniet van de optocht (dat was het toch, als mijn hoofd niet vast zou zitten... zucht...)

Liefs Nanda

Dat ziet er mooi uit zeg! Echt heel leuk. Veel plezier met de optocht (of loop je zelf niet mee?)

Groetjes,
Nelly.

Ik was wel van plan om mee te lopen. Vandaag hebben zowel de juf van de oudste als van de jongste 40 jarig jubileum voor de klas. En nu hebben ze op school het thema geheimen aan gegeven. ivm de kinderboekenweek. Dus de kids hebben vandaag eerst de juffen warm onthaald, en daarna ben ik met nog 7 mama's 300 fruitprikkers gaan maken. Er was tevens voorlees ochtend. Vanavond is dan de wandel en speurtocht. Dus eigenlijk een hele drukke dag. Groetjes Wendy

Om te beginnen: GAAAAFFF!! Echt mooi geknutseld hoor......... Veel plezier vandaag!

En dan: 40 jaar voor de klas!!! Wat een lange tijd zeg................ Geweldig dat je dat zo lang leuk blijft vinden he?

Groetjes
Susa

Terug
Bovenaan