vanavond 2e echo (11 wk) maar weer bloednerveus..

moet het gewoon ff van me afschrijven!
om 19.30 uur moet ik weer voor een echo, de eerste keer
leek alles gewoon heel goed, maar kan het helpen en ben
toch weer erg zenuwachtig. En heb knallende hoofdpijn vandaag, zal wel spanning zijn.

zijn er alweer meer echo's geweest ondertussen?
het is een beetje stil bij de decembermama's.. of vergis ik me!??

We houden elkaar op de hoogte!
Groetjes Happy

het is overal wel erg rusrtig.
meid rustig aan het is vast gewoon goed. maak je niet te veel druk dat is ook niet goed.
er is geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou zijn toch.
laat je het nog even weten.

xxxxx

Maak een ticker

Hoi Happy ik snap je zenuwen wel een beetje hoor, ik moet morgenochtend en voel ook de kriebels, ben niet zo bang dat het mis is maar gewoon ik heb dr zin in en voel me ook wat nerveus!
Ik ben benieuwd hoe het bij jouw is geweest? ik laat het je morgen wel weten hoe het bij mij was!!!!

Groetjss Dessie

Hoi meiden!

Ik moest vandaag aan het werk dus kon niet eerder reageren, maar... alles was goed!!!!   we hebben een heel mooi mini-mensje zien spartelen, met armpjes en beentjes zwaaiend en een keurig kloppend hartje nogsteeds. Ook de grootte was precies volgens ''schema'' dus onze avond kon niet meer stuk!!!!!

En Dessie (en de rest die voor echo moesten) hoe is het met jou gegaan?????

Fijn he, zo'n forum... heerlijk om ons ei kwijt te kunnen!

Liefs

Hoi Happy en iedereen!!!

Hier nog iemand helemaal in de wolken hoor!!!
Ook een klein mensje gezien die ook erg druk aan het springen was en zwaaien lol!!
Het hartje klopt ook heel goed en nu was het ook ineens zooo echt allemaal, echt super super leuk ook ik loop helemaal volgens schema.

Leuk dat het bij jouw ook geweldig was lekker voelt dat he!
Groetjess dessie

HOi Happy en dessie.

Geweldig, heerlijk dat goede nieuws. Morgenochtend mag ik, soms vind ik het zo spannend dat ik half begin te hyperventileren. Maar ja zelfs als het morgen goed is (10,3) dan durf ik het nog niet te vertrouwen. Vandaag mijn jongste naar de kleuterschool gebracht voor het echie, gisteren was ze jarig, vandaar dat ik geen tijd had om te reageren. Ik keek wel mee hoor.
Het valt niet mee zo'n verjaardag terwijl ik zo misselijk en moe was. En dan mag ik het ook nog niet eens vertellen waarom....
Bah, ik hoop dat de aankomende weken snel voorbij zijn.  
Groetjes Machteld

Terug
Bovenaan