vanavond 2e echo maar ik vloei... huil huil

Vanmiddag ik naar de wc en bij het plassen een klein beetje bloed. maandverbandje in gedaan, en er zit nu misschien 2 druppen in, van toen ik hem indeed. als ik plas geen bloed meer, maar bij het afvegen wel een beetje op het wc papier. echo voor vanavond stond al gepland, maar nu ben ik er bang voor...

als alles maar goed is!

Ow meissie, het hoef niet altijd fot te gaan heh, hou dat in je achterhoofd!!!!Ik hoop dat je vanavond gewoon een goeie echo zal hebben!!!Toitoitoi!
Liefs nance

ik ben een mei mama ik het begin van deze zwangerschap had ik ook regelmatig bloed verlies in het begin als ik naar de wc ging waren iedere keer wat druppels of met afvegen ben nu ondertussen bijna 39 weken zwanger dus het wil niet altijd zeggen dat het mis is

Hey meis,

Een klein drupje bloed lijkt in urine heel veel omdat het uitvloeit maar ik begrijp je ongerustheid. Fijn dat je vanavond zekerheid krijgt. Kop op!

Liefs,
Annet

Och meid dat is schrikken. Gelukkig kun je vanavond naar een echo. Zo als de dames hierboven al zeggen, het hoeft niks te zijn. Maar ik snap heel goed dat je nu angstig bent. Was het maar vast vanavond dan hoef je niet meer te piekeren.
De echo zal vast goed zijn meid, en straks zet jij hier gewoon een goed bericht neer.

Maak je niet teveel zorgen! Ik had het in mijn vorige zwangerschap ook en het hoeft niets te betekenen. Als je opeens buikpijn hebt en zware steken krijgt dan zou ik me meer zorgen maken, maar dat is toch niet?!

Hoe laat heb je de echo? heel veel succes en ik hoop dat je een mooi hartje te zien krijgt!

Laat je het weten?

Hai lieverd,

Begrijp dat je je zorgen maakt maar het hoeft niet gelijk te betekenen dat het mis is hoor! Lees heel vaak dat er dames zijn die in het begin van hun zwangerschap een beetje vloeien en zelfs tijdens hun gehele zwangerschap......Ik hoop voor je dat je straks een goede echo hebt met een mooi kloppend hartje!

Hoe laat mag je? Hou je taai meis! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan