Vanavond 2e m. griepprik..

Vanavond de laatste prik....
Zijn er al meiden die de 2e gehad hebben?
Was de vorige keer moe en had de hele weekend ontzettende keelpijn.
Maar volgens de arts assistente kon dat niet van de prik komen.
Hopelijk kan ik net zoals de vorige x gewoon doorlopen...

Groetjes Natasja (34wk 2dgn)

hey hoi
ik heb hem nog niet gehad.
moet straks heen tussen 5 en 6.
heb last van zenuwachtigheid. bleh.
heb wel zo iets van zo dan heb ik hem straks maar gehad ben er weer van af.
al dat gedoe is niet echt goed geweest voor me geloof ik.
al die wel en nietes in me eigen hoofd al.
hopelijk inderdaad net als de vorige keer bijns geen bijwerkingen alleen me arm 1 a 2 dagen een beetje zeer. en had inderdaad het idee wat meer moe te zijn. had toevallig denk ik de volgende dag last van misselijkheid ietsjes maar dus ben benieuwd deze keer.
groetjes van marielle (34 weken en 3 dagen)

Ik heb 'm gister gehad; de tweede... was er weer zenuwachtig van... stom he... voel me beter tot nu toe dan de vorige keer.... heb het wel koud gehad vandaag en rillerig maar dat zal er meer aan gelegen hebben dat onze CV het niet meer deed... die is net weer gemaakt door monteur en langzaamaan wordt het weer warmpjes hier....

Ach ja, dit verhaal hebben we ook weer gehad zullen we maar zeggen....

inderdaad alleen beetje pijnlijke bovenarm deze keer; dat had ik vorige keer ook niet....

succes ladies!

ik heb hem net ook gehad.
geloof alleen dat de huisarts deze keer net ook wat anders heeft geprikt want had nu bijna gelijk last wat van me arm de vorige begon dat s nachts pas.
ik was ook zenuwachtig hoor dacht dom toch heb alleen gehad.
maar goed toch nog deze genomen. ben nu wel weer iets ongerust hoor over eventuele bijwerkingen ook weer voor de baby.......
das wel even minder.
maar goed hopen dat gewoon alles weer gaat zoals de vorige keer. tenminste toen had ik alleen een pijnlijke arm tijdens bewegen.
en iets misselijk de volgende dag maar dat kan toeval zijn.
eerst groetjes van mij

Gisteravond ook heen geweest.
Kon gelukkig weer zo doorlopen, prikken en klaar!
De prik deed iets meer zeer dan de vorige x maar het is gelukkig er in en er uit.
Voelde net zoals de vorige keer de vloeistof door mijn lijf gaan, jak.
En weer zo moe en gelijk zo koud.
Vandaag ook...
Anders heb ik het zo warm en zal nooit de kachel zo hoog zetten.
Gisteravond en vandaag wel, maar heb het nog zo koud...bbrrrr

Dit hoofdstuk is voor zover weer gesloten...

Groetjes Natasja

Ik moet volgende week woensdag weer
had de 1ste keer last van me boven arm
en voor de rest nergens last van.
Laat hem nu wel in de arm zetten waar ik
niet op slaap want kon er niet op slapen

Groetjes Mel
(34 weken 5 dagen)

Hoi Hoi,

even tussentijdse up-date... heb er eigenlijk geen weet van gehad dat ik de 2e heb gehad... voel me niet anders dan anders.... gelukkig maar... bij de eerste ben ik wel beroerd geweest maar of dat nu zo direct met de prik te maken had betwijfel ik....

Dus inderdaad, nu onze boy van 3 nog voor de 2x... dat vind ik persoonlijk veel zieliger en enger en dan voor mezelf....

en dan..... BEVALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik moet zeggen heb tot nu toe geen last gehad.
ondanks dat vond dat deze keer de prik zelf meer zeer deed en me arm er na gelijk ook zeer deed.
de volgende dag al bijna geen last meer.
tot nu toe ook nergens geen last van.
dus houden zo dacht ik.

en nu inderdaad de kids een 2 de keer BLEH.
en dan hopen die niet al te veel verschijnselen. en dan lekker genieten van de zwangerschap en dan bevallen van een lief klein kindje.
want ben nu wel toe aan lekker gewoon genieten van de zwangerschap en het idee dat er straks een kleine bij komt.

Terug
Bovenaan