Vanavond echo en morgen VK

Omdat ik zo onzeker weer ben en bang was voor een miskraam heb ik gekozen om vanavond zelf een echo te laten maken. Ook gaan we naar het hartje luisteren. Ik ben zo onwijs nieuwsgierig. Morgen moet ik wel voor het eerst naar de VK maar heb te horen gekregen dat ze dan waarschijnlijk geen echo maken. En omdat ik gewoon heel graag mijn kindje wilde zien bij 13 weken ga ik er zelf een laten maken! Hoop zo dat ik een gezond kindje krijg te zien!!!!! Want ben enorm bang dat het net zoals de vorige keer fout gaaat. Hopelijk dat ik na deze echo er zeker van ben.

Liefs,

Danielle
 
Hoi,

Wat spannend zeg. Ik ben bijna 7 weken dus ik moet nog even wachten. Vanmorgen was ik een beetje bang maar ik denk dat dat door de hormonen kwam. Gek dat dat zich nu al uit die hormonen.

Maar het is toch normaal dat je je eerste echo hebt bij 12 weken? Moet je daar dan om vragen. Ik heb een afpraak gemaakt bij de verloskundige (op 10 november) en ik moest wel zelf bellen voor een afspraak voor een echo maar ik heb er niet om hoeven vragen.

Ik heb zelf op 15 november mijn eerste echo dan zit ik rond de 10/11 weken. Ik ben zo benieuwd!!!

Heel veel plezier vanavond. En laat maar weten hoe het was. Ik wil het wel weten.

liefs maddox
 
Terug
Bovenaan