Vanavond eerste echo, nog geen gevoel erbij.

Ik heb vanavond m'n eerste echo. Ben denk ik rOnd de 9/10 weken. Vanavond zullen we het weten.
Ik ben ook nog wel erg gereserveerd hoor, heb nog geen teken van leven gehad dus ik wacht nog maar even af. Ik ben ook nog niet helemaal "blij" ermee omdat ik eerst wil weten of het goed zit. Heb m'n gevoel nog even uitgezet zeg maar. Ik hoop dat k na vanavond echt blij kan gaan zijn.
M'n man vraagt steeds; voel je aan dat het niet goed zit dan ofzo, maar nee ik wil niet al blij zijn en teleuresteld worden. Wie herkent dit?
Groetjes

Heel herkenbaar! Ik vergelijk mezelf met een ballon met een gewichtje eraan. Af en toe zweeft ie in de lucht van geluk, maar veelal staat de ballon aan de grond te wachten tot de echte bevestiging is gegeven. Wij zitten nu op 11 weken en hebben volgende week de eerste echo. Vorige week bij vk nog geen hartje gehoord.
Ondanks dat we wel willen juichen zijn we toch ook nog wel wat gespannen. Het is de eerste en we weten absoluut niet wat te verwachten.
Het is vervelend maar probeer toch wel een beetje te genieten ;)
Geniet van de echo, het komt vast allemaal goed!

Ik ken dat gevoel maar al te goed.
Vooral omdat ik vorig jaar na 7.5 week een miskraam had. En dan ben je ook veel gereserveerder bij een 2e zwangerschap.
Ik was eerlijk gezegd wel heel blij dat ik vorige week een hartje zag kloppen.
Volgende week mag ik weer en dan hoop ik het te horen. En pas daarna durf ik wat spulletjes te gaan kopen.....
Laat even weten hoe het was?

Terug
Bovenaan