vanavond eerste keer zwangerschapsyoga.

Vanavond ga ik voor het eerst naar zwangerschapsyoga. ik heb er zin in en ik ben benieuwd hoe ik het vind of het niet zweverig is. Dat ik nu al begin is omdat ik een tweeling krijg en dan het later misschien niet af zou kunnen maken.
Gaan jullie ook nog iets van een cursus doen?

Hoi,
Ik niet, denk dat ik het nu wel zonder kan,haha
Ik wandel wel al weer extra, zodat mijn conditie goed blijft, maar daar houd ik het bij!!
Veel plezier en succes vanavond!
Groetjes

Hoi!

Ik heb me toevallig gisteren ingeschreven voor een cursus georganiseerd via het plaatselijke ziekenhuis.
Hier worden buiten gym-, ontspannings-, en ademhalingsoefeningen ook voorlichting gegeven door de kraamzorg, een fysiotherapeut, lactatiedeskundige, verpleegkundige en psychologe.
Alle aspecten van de zwangerschap komen aan bod en ik vond dit heel compleet.
Het is ons eerste kindje, dus ik weet bij god niet wat me te wachten staat, vandaar dat ik hiervoor gekozen heb.
8 december is startdatum van 9 lessen, dus ben enorm benieuwd!

Veel plezier straks!
=xxx=

Hey,

Ik ga ook yoga doen, maar hier begint het "pas" met 20wkn dus moet nog ff geduld hebben.
Ik sta er hetzelfde in als jij,of ik het niet te zweverig vind.
Heb er wel veel zin in, maar moet nog ff geduld hebben.

gr louise

ik wil inderdaad wel een zwangerschapscursus doen, maar vind het zo ongelooflijk duur, maar iedereen om mij heen raad het me wel aan, dus denk dat ik er maar aan moet geloven...

Succes!

Liefs

Dit is mijn 3e kindje, bij de eerste wel naar zwangerschapsgym geweest. Maar bij de 2e ook al niet meer. Ben nog wel tot week 36 actief (als ik het vol houd) ben namelijk gymdocent dus beweging genoeg.

Groetjes Anne

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met yoga en het is me hartstikke mee gevallen. Vond een eerdere "normale" proefles Yoga maar zweverig, maar dit helemaal niet. En bovendien kwam ik uitgerust thuis :p

Hoe is het jou bevallen gisteravond?

Terug
Bovenaan