Vanavond geslachtsbepaling 14 weken!

<p>Wie heeft er ook met 14 weken een geslachtbepaling gedaan????</p><p>ik ben zoooo benieuwd. Meerdere vriendinnen hebben het van mij gedaan waar ik nu heen ga! Alles klopte.. zooo nieuwschierig en leukk!!!!</p><p>30 december uitgerekend?</p>

Oe spannend.... ben benieuwd...
wij wisten het pas met 17 weken :) en alleen mijn vriend en ik wisten het geslacht vrienden en familie niet... tot aan de bevalling hihi 4 maart bevallen van een zoontje...

heel veel plezier vanavond ?

Spannend! 

Maar wacht even af tot 20 weken voordat je het dan ook tegen familie etc. zegt. 
Klinkt misschien gek, maar tegen ons werd gezegd met 16 weken dat het 99% een meisje zou zijn. En wij gingen natuurlijk niet uit van die 1%.. 
alles roze geverfd, familie ingelicht..
bleek bij 20 weken het een jongen te zijn. Alles kunnen veranderen en iedereen kunnen inlichten dat het toch niet klopte..

Pegg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Jaa ik ben ook zooo benieuwd! 
Gebruiker ohh god hahhaa ja dat zal mij idd ook overkomen? niet van die 1% uitgaande!! 

Ik had mijn geslachtsbepaling gedaan met 15+1 gedaan en daar kwam uit dat het een jongetje wordt ? inmiddels 39+3 dagen en het is nog steeds een jongetje haha 

Wij ook met 14.4 bij wonderbabies in capelle, overduidelijk een jongen... inmiddels 33 weken en nog 3 keer bevestigd! Veel plezier!

Wij bij 14+3, heel duidelijk een jongen! En nu nog steeds een jochie (35 weken) ;)
Hebben overigens na 14 weken het ook al met familie etc gedeeld, mocht het met de 20 weken toch nog anders blijken te zijn geweest hadden we dat gewoon ook gezegd haha.

Terug
Bovenaan