vanavond in het ziekenhuis geweest!!

ben vanmiddag toch bij de vk geweest en men bloedruk was nog steeds 140/90 en er zat iets eiwit in de urine,ze heeft me toch ff doorgestuurt naar het ziekenhuis even aan een ctg gelegen bloed geprikt en plas nagekeken,zat wel iets eiwit in de plas maar was niet verontrustend,alles was gelukkig goed en mocht ik naar huis heb alleen wel het advies gekregen het rustig aan te doen[en dit met nesteldrang haha]moet maandag nog een keer voor de zekerheid naar het ziekehuis om alles te checken en als met bloeddruk nog hoger is mag ik niet meer thuis bevallen .!!

Toch fijn dat er nu wel serieus naar je geluisterd is! Gelukkig valt het nog mee, maar je houdt toch in gedachten dat het nog altijd hoger kan worden etc. Goed dat je maandag terug moet komen. En als je het in de tussentijd erger voelt worden gewoon al eerder aan de bel trekken natuurlijk. Hoop dat je in ieder geval voor nu wat meer bent gerustgesteld!

Inderdaad erg fijn dat er nu naar je geluisterd is! Ook goed van je verloskundige dat ze je voor de zekerheid heeft doorgestuurd naar het ziekenhuis. Doe zeker rustig aan en als je je niet lekker voelt gewoon bellen.

Liefs

misschien heeft iemand in de buurt een bloeddruk meter.mijn vader had er toevallig één.dan kan je dat het weekend in de gaten houden.
hopelijk maandag je urine weer goed.sterkte

Terug
Bovenaan