vanavond is het hier rustig

Het afgelopen weekend (vrijdag, zaterdag en zondag) was het hier 's avonds druk. Maar het ziet er naar uit dat iedereen in die dagen al zijn inspiratie hier kwijt is gekunt. Of zitten ze allemaal te msn-en of op het speciale februariforum?
Ik maak het ook niet meer later. Alvast welterusten  voor de mama's die hier wel nog rondhangen.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle

Op het februariforum kom ik niet. Ik blijf lekker hier hangen. Het is hier veel te gezellig. Ook zit ik met Iloon te msnen en een buurvrouw. Verder ben ik de nieuws-site's aan het lezen en het forum. Daarna duik ik mijn mandje in om er om half 1 weer uit te komen omdat Ro thuis komt.

Maar voor nu slaap lekker en een fijne reis naar droomland

Groetjes,

Annemiek

Hoi Veerle,

ook ik kom niet op he februariforum (ja duhuh, Laura is bij lange na niet van februari), maar ik zat te msn-en met Annemiek en had echt een rot-ontvangst, dus ik kon het forum niet op! Ik werd namelijk steeds van internet gegooid als ik het forum op wilde. Ik ben uiteindelijk maar midden in een gesprek naar bed gegaan (sorry Annemiek). Gelukkig heb ik dus niet al te veel bij te lezen.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan