Vanavond is het zover.... Echo!!

Hoi dames,

Vanavond is het dan eindelijk zover. De 20-weken echo. Ik heb er heel veel zin in. Vreemd genoeg ben ik deze keer helemaal niet nerveus. Alles loopt zo goed met de zwangerschap tot nu toe. En ik voel hem regelmatig echt goed bewegen. Ik verwacht dus niet dat erproblemen zullen zijn.

Maar goed vanavond hebben we daar dus pas de bevestiging van. En hopelijk ook van het geslacht. Weet ik eindelijk of mijn meisjes-gevoel klopt, of dat ik mijn broertje blij kan maken met een neefje. (zijn uitspraak: Ik heb al 4 nichtjes. Het wordt nu eens tijd voor een neefje)

Groetjes,
Mama T

veel plezier vanavond!

ik ben benieuwd of je je broertje blij gaat maken.. al zal hij met nog een nichtje vast ook wel blij zijn.
mijn broertje noemt het nog steeds zijn nefje of nichtje. maar ik denk dat hij stiekem ook wel hoopt op een neefje. mijn zus heeft een dochter en zijn schoonzusje heeft ook een dochter..

ik kan niet wachten, maar moet toch echt nog even voordat het volgende week vrijdag is!
je laat vanavond toch wel weten hoe het is gegaan???

groetjes!

Wat een heerlijke ervaring!! Alles was perfect in orde. De groei ligt precies op schema (geen dag afwijkend van de vorige echo!!) En hij beweegt superveel.

En het is inderdaad een hij. Mijn meisjes-gevoel was niet terecht. Moet er wel aan wennen. Het is ineens zo concreet. Zit ik hier straks met 5 mannen in huis!

geweldig nieuws dus!!!
een jongen!   gefeliciteerd...

mijn gevoel nu is ook een jongen, maar blijkbaar zegt je gevoel echt helemaal niks! hahaha!
zal me dan niks verbazen als het bij ons een meisje wordt. alleen gaan wij wachten tot aan de geboorte.. dus dat duurt nog ff

wat fijn dat alles goed was.. goed gegroeid ed.
ik ben soms best bang dat ze zeggen dat het niet goed gegroeid is.
ik heb de afgelopen weken niet echt het idee dat mijn buik een stuk dikker is geworden. wel wat strakker, maar niet echt veel groter. ach we zien het wel!

geniet maar lekekr van jullie goede nieuws!

Nee, inderdaad zoveel vrouwen zoveel buiken, ik blijf me verbazen dat er zoveel verschil in kan zitten, zegt echt niets!
Mama T fijn zo'n goede echo. Ik kan met je meevieren, ook alles goed en een jongen!

Terug
Bovenaan