vanavond komen mijn fam en ik op hart van nederland

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
afgelopen weken zijn echt een regelrechte ramp voor mijn familie en mij.mijn zusje van 15 is onder invloed van een loverboy.we hebben al heel erg veel meegemaakt maar nu is ze al bijna 14dagen vermist.
niemand weet waar ze is en we zijn dus echt wanhopig.daarom heb ik de hulp ingeschakeld van hart van nederland.ze zijn vanmorgen bij mijn ouders geweest en hebben daar opname,s gemaakt.het wordt vanavond uitgezonden en wij hopen echt dat iemand haar herkent zodat we weten hoe het met haar is.
liefs sil (26wekenzwanger)

wat erg zeg!!! Ik ga kijken. Zwolle waar ik vandaan kom is ook al vaak in het nieuws geweest voor dat gedoe met die loverboys. Ik krijg er kippenvel van. Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes jufanne 28 weken

Jeetje wat erg! Ik ga zeker kijken, ff opzoeken hoe laat dat is.

I.v.m. mijn werk heb ik regelmatig te maken met dit soort praktijken, dus heeft mijn interesse wel.

Jullie heel veel sterkte toegwenst, want dit is absoluut geen makkelijke situatie waarin jullie verkeren!!!!

Jufanne, kom jij uit Zwolle?

Groet G.

We hebben het gezien, vervelende situatie hoor!

Heeft het nog wat opgeleverd aan tips???????????????

ja ik heb het gezien
vreslijk gewoon, voor jullie en je ouders jeetje!!!!!
ik hoop dat julli er wat aan gehad hebben dat ze snel weer thuis is!!!
hier in almere hoor je het ook zoveel he ik zal jullie eerlijk zeggen dat dat 1 van de reden is waarom ik graag uit nederland weg wil!! je ziet het als je kids met de verkeerde omgaan dan ben je ze kwijt!!
nogmaals ik hoop dat ze heel snel weer terug is!!

sterkte en heel veel liefs cora

hoi hoi
bedankt voor jullie lieve reacties,we hebben nog steeds niks gehoord jammer genoeg.
maar ik hou jullie op de hoogte.
liefs sil

Hoi,

Wat vervelend voor jullie! Ik hoop dat jullie snel wat horen en dan iets positiefs. Je hebt zo wel een turbulente zwangerschap, dit is heel heftig, maar je bent ook nog verhuisd! Zijn jullie nog wel naar de camping geweest?

Francien

Hoi sil,

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen..
Wat een vreselijke situatie zeg....

Liefs, Marielle
(okt forum)

Terug
Bovenaan