Gister acute ooronsteking gekregen, straalt helemaal uit naar mijn kaak en jukbeen en hoofd.
buis van eustachius is verstopt nog geeneens een infectie.
Maar doet ontzettend zeer, vroeger teveel aan oren gehad dus kan er niks aan verdragen.
En heb al zoveel last en pijn
Eerst naar huisartsenpost geweest, moest langskomen om te horen te krijgen dat ze niks kunnen doen. neusspray en paracetamol, maar ja dat gebruik ik al paar weken!
zoutoplossing erbij gekregen, dat mag je volgens die arts te pas en onpas gebruiken!!!
neus is vrij maar helpt niet, kon ik haar ook zeggen.
Vanmorgen na weer een slapeloze nacht met heel veel pijn de vk gebeld.
vanavond ga ik slapen in het ziekenhuis, om 21 uur aanwezig en dan krijg ik controles en ctg
om 23 uur mag ik slapen met beenprik. die prik waar ik niet tegen kon, maar ja ik grijp nu elke kans aan en als hetniet goed gaat kan ik gelijks blijven toch?
Manlief is ook kapot na al die maanden en ook ooronsteking e.d. dus hopelijk kan Mara logeren en hij ook bijtanken. We hebben ons lang gered maar bijtanken was er nooit bij.
Ik merk dat ik zowel fysiek en psychisch nu helemaal doorheen zit, ik kan niet meer vechten. Elk pijntje is al teveel
Buik rommelt al de hele nacht maar ik zou nu geen echte wee aankunnen.
Wat ik ook wel eng vindt maar ben te moe om nu te flippen.
Hier gooi ik de handdoek in de ring, ben nu 38 weken en het helemaal zat
buis van eustachius is verstopt nog geeneens een infectie.
Maar doet ontzettend zeer, vroeger teveel aan oren gehad dus kan er niks aan verdragen.
En heb al zoveel last en pijn
Eerst naar huisartsenpost geweest, moest langskomen om te horen te krijgen dat ze niks kunnen doen. neusspray en paracetamol, maar ja dat gebruik ik al paar weken!
zoutoplossing erbij gekregen, dat mag je volgens die arts te pas en onpas gebruiken!!!
neus is vrij maar helpt niet, kon ik haar ook zeggen.
Vanmorgen na weer een slapeloze nacht met heel veel pijn de vk gebeld.
vanavond ga ik slapen in het ziekenhuis, om 21 uur aanwezig en dan krijg ik controles en ctg
om 23 uur mag ik slapen met beenprik. die prik waar ik niet tegen kon, maar ja ik grijp nu elke kans aan en als hetniet goed gaat kan ik gelijks blijven toch?
Manlief is ook kapot na al die maanden en ook ooronsteking e.d. dus hopelijk kan Mara logeren en hij ook bijtanken. We hebben ons lang gered maar bijtanken was er nooit bij.
Ik merk dat ik zowel fysiek en psychisch nu helemaal doorheen zit, ik kan niet meer vechten. Elk pijntje is al teveel
Buik rommelt al de hele nacht maar ik zou nu geen echte wee aankunnen.
Wat ik ook wel eng vindt maar ben te moe om nu te flippen.
Hier gooi ik de handdoek in de ring, ben nu 38 weken en het helemaal zat