Vanavond meidenavond

Hallo allemaal,

Vanavond heb ik een avond met alle meiden van de voetbal. Gourmetten, fonduen en daarna gaan ze stappen ( ik niet, moet morgen weer vroeg op )

Hebben jullie ook wel eens zoiets? Met vriendinnen?

groetjes Maris

ik heb vanavond collega avond! Ook allemaal dames!
Gaan dobbelspel doen en moesten ieder 3kado's kopen van 2,5euro. Heb t nog nooit gedaan, maar t moet elk jaar erg gezellig zijn!!!
Jij ook veel plezier!
gr. Sas.

Eh, te weinig eigenlijk!!! Onze laatste vriendinnenavond is al weer een tijd geleden, maar ja, we waren of zijn dan ook allemaal (ahum veel dan) zwanger!!

Maar ons voornemen voor 2010 is, om als de kids er allemaal zijn, weer eens lekker te gaan feesten!!!

Ik had gisterenavond ook meidenavond met mijn beste vriendinnetje. Eerst lekker tapas eten en toen naar "komt een vrouw bij de dokter"
Zit nu nog met dikke ogen...........
Maar was wel heel gezellig!
Moet ook zeggen dat ik wel regelmatig weg ben, er wordt veel met de dames van het werk georganiseerd ook al door de pv. Volgende week is het weer kerstdecoratie maken met de dames. Maar we hebben ook al sieraden gemaakt, en tapas en en en......

Groetjes Sas

Ja, ik ga regelmatig uiteten met een vast clubje meiden. Ook ga ik lekker shoppen met ze, Ik vind dat zo leuk altijd, ik geniet er echt van! Ik heb daarna weer energrie goenoeg na zo'n avond/dag.

Hoe was de avond, leuk? Lekkker gegeten?

Gr Linda

Terug
Bovenaan