Vanavond Pretecho!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Vanavond om 19.00 uur heb ik mijn pretecho! Ben zo benieuwd hoe ons kindje er nu uit zal zien en of het al erg gegroeid is. Voel het wel behoorlijk schoppen dus zal wel goed zitten denk ik, maar toch ben ik weer zenuwachtig. Wel zit ik heel erg te twijfelen of ik nu wil weten wat het geslacht is. Eigenlijk lijkt het me wel leuk om het te weten wat het is, maar ben bang dat de verrassing er dan helemaal af is.
Kunnen ze eigenlijk al zien wat het is ?? Ben nu 20 weken zwanger.

Liefs,

Danielle

Hoi Danielle,

Spannend weer!! Je kan volgens mij het geslacht zien, maar als je twijfelt of je het wilt weten... ik weet je geen raad te geven. Ik zit met hetzelfde "probleem" (luxe probleem, vind ik het).

In ieder geval wens ik je heel veel plezier bij het aanschouwen van je kleine!

Liefs,
Bien
(16wkn, 1dag)

Hoi Danielle,
Ik heb vanavond ook een preteco om 17.30uur. En ook ik ben best nerveus, want wat kan je verwachten?!?!?! Ik ben dan ook blij dat deze dag is aangebroken want ik zit er al een tijdje op te wachten. Wij willen niet weten wat het wordt, maar ik ben zooo benieuwd wat we te zien krijgen......Ik vind het nl nog steeds heel erg onwerkelijk......
Veel plezier vanavond!
Groetjes Anke. (21+4)

Allemaal veel succes vanavond bij jullie pretecho. Ik heb op 5 dec een uitgebreide echo gehad en alles is uitstekend met de kleine. Ze kunnen alles zien, dus ook het geslacht. Als je het wil weten kun je dat gewoon aangeven. Wij hebben dat wel gedaan en we weten dat het een jongen wordt

Terug
Bovenaan