Vanavond pretecho :-)

Hee lieve meiden,

Vanavond hebben mijn man en ik een 2D pretecho met een dvd (beeld en geluid) Heb er zoooo'n zin in! Mogen we weer even spieken naar onze jongens!!!

We hebben ook geslachtsbepaling erbij maar ja....dat weten we natuurlijk al. Wel leuk ter bevestiging.....Het echobureau zit bij ons aan het einde van de straat dus dat is ook fijn, we mogen om 19:15 uur.

Met mijn rug gaat het helaas niet beter. Gister een hele stress volle dag op werk en nu dus weer op de blaren zitten.....Heb gister wel al licht laten doorschemeren aan diegene van personeelszaken dat ik behoorlijk veel pijn heb en dat ik donderdag dus een afspraak heb met de bekkenbodem fysio en dat ik haar op de hoogte houd. Ik ga wel aan de fysio vragen (na het vertellen van mijn verhaal) of ze een schriftelijk werkadvies mee kan geven want echt.....dit is geen doen meer!!

Wens jullie een hele fijne dag!! Liefs Lynn.

Leuk, leuk, leuk!!!! En daarna kun je ieder moment kijken als je zin hebt. DVD in de speler.......wauwie.

Wat vervelend dat het met je rug nog niet iets beter gaat. Goed van je dat je al wat hetbt door laten schemeren en dat schriftelijke werkadvies is een super goed idee! Doe rustig aan meid!

Have fun vanavond en geniet er van he?!

Liefs.
Annet

Ooooooh wat leuk meid! En ja bevestiging is toch ook leuk!!!!?

Oei klinkt niet goed die rug. Kies voor jezelf en de kleintjes meid. Is veel belangrijker dan wat ze denken op werk of iets!

Straks lig je met bedrust, of beval je vroeger door deze onzin!
Iets en beterschap

ahh leuk!! wij hadden ook een dvd alleen zonder geluid nu achteraf vind ik dat wel jammer want ik had onze reactie wel op dvd willen hebben toen ze zei dat het een meisje wordt haha, maar echt superleuk!

en goed dat je het hebt aangegeven op je werk, een schriftelijke verklaring lijkt me een goed idee! ook al zien ze nu natuurlijk ook dat het gewoon niet gaat.

liefs! xxxxx

Hi Lynn,
wat super dat jullie vanavond weer even kunnen gluren naar jullie jongens! Daarna inderdaad genieten van alle mooie echo foto's! Veel plezier vanavond!

Sterkte met je rug meid, liefs Pascal.

Hey meid,
wat leuk vanavond een pretecho!! Lekker genieten weer..

En wat je rug betreft, denk aan jezelf want voor je het weet ben je volledig uitgeschakeld en kun je helemaal niks meer en dan zijn 20 weken of iets dergelijks nog heeeeel lang!! Meid er is niks belangrijkers dan jij en de kleine knullen. Na je verlof kun je weer werken zoals je gewend bent..
Dus nu eerst aan jezelf denken...

liefs trientje

Terug
Bovenaan