vanavond samen alleen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vanavond zijn Marissa en ik alleen thuis. Papa heeft een bedrijfsfeest en de partners mochten niet mee. Ze zijn naar zo'n dinnershow, echt heel erg leuk dus. Nu gun ik het hem van harte want hij werkt echt heel hard, maar het is toch raar dat hij weg is. Ik mis hem ook echt. Terwijl ik overdag ook altijd alleen ben met Maris. Ze ligt nu lekker te slapen en ik ben PSV aan het kijken (we hebben eredivisie live). Ik heb een malibu-sinas ingeschonken, mijn lievelingsdrankje. Ik drink trouwens nooit veel hoor als ik Marissa ook moet verzorgen maar 1 of 2 is wel erg lekker. Dan gaan we sraks naar mijn vriendin die aan de overkant van de straat woont, we gaan daar altijd onder de veranda lekker zitten kletsen, snacken en drinken. Wordt vast een hele leuke avond maar stom dat het nu zo anders is he zonder man. Hij is rond half 1 weer thuis gelukkig.

groetjes Linda

Hey Linda,

snap dat je het best wel raar vind. Vooral als je normaal ieder weekend saampjes met het gezin bent.
Ik hoop dat jullie nog een leuke avond tegemoet gaan. En dat je man ook een leuke avond heeft gehad!
Des te leuker is het weer om mekaar te zien ;-)

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan