vanavond voor het eerst sporten

met de buurvrouw. In een gymzaaltje een soort dansachtig iets...hihi. Ik zeg al weken dat ik een keer meega, maar er kwam steeds niks van. Vanavond ga ik dus echt mee. Ik ben benieuwd of ik het leuk vind en vol kan houden. Het is best intensief zei de buurvrouw. Zijn er hier meer mensen die sporten als goed voornemen hadden en zijn jullie ook begonnen? Hoe bevalt het?
Ik probeer iedere dag op de hometrainer te gaan, want ik wil weer helemaal fit worden. Charlotte is nu 5 maanden dus ik wil mijn eigen lijf weer terug!

Groetjes Babybelle

Klinkt wel leuk hoor babybelle!! En je hebt je goede voornemens goed opgepakt. Laat effe weten hoe het was. (ben reuze benieuwd wat het dansachtige iets inhoud, haha)

wanneer ben je weer terug? hahaha.
Wat goed van je!
Ik wil graag op zumba, maar ik weet niet of dat een heel goed idee nu is, tis bijhoorlijk intensief en ik hou dat nu vast niet vol. Na de bevalling maar denk ik.

Gr Linda

Het was echt superleuk! Het was tay bo (of hoe je het ook schrijft) in een gymzaaltje een uur lang en daarna nog buikspieroefeningen. Op leuke muziek van Lady Gaga (bad romance) e.d. Het is twee keer op de week, dus donderdag ben ik weer van de partij!
Het geeft me nu al energie! Echt als je twijfelt om te gaan sporten, moet je gewoon een keer gaan. Ik heb er veel te lang mee gewacht!

Groetjes Babybelle

Wow! Tai bo!! dat is nogal wat anders dan dat dansachtig iets wat je eerst schreef!!!
en twee keer in de week! echt goed!

ikke doe nog even niet mee! ha! vind dat ik wel hard genoeg werk bij ons op het bedrijf en daarnaast til ik Erik in de ronte en die weegt nogal wat...........

Groetjes en sport ze! Alberdien

Terug
Bovenaan