Vanavond weer een biologische klok, gaan jullie kijken? en vraagje over wachtweken na IUI

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Het is al weer donderdag, wat gaat de tijd toch hard, en het is niet eens gezellig. (zit op mijn werk, hahaha)

Bedacht me net dat vanavond aflevering twee al weer is van de biologische klok, gaan jullie weer kijken?
Ik denk dat ik dat wel doe, ik bedoel misschien word het toch nog interesant...........je weet het niet natuurlijk.
Ben benieuwd!!

Dames die nu in de wachtweken na IUI zitten (zoals ik) ik weet dat Indy gelijk met mij opgaat, maar er waren er nog meer (sorry weet even niet meer wie, oeps)
Hoe vergaat het wachten jullie?
Ik vind dit het ergste van de hele IUI behandeling, wachten word ik wel of niet ongesteld. Voel de raarste dingen in mijn buik, moet vaak plassen en heb een paar dagen pijnlijke tepels gehad. Kortom ik zit mijzelf compleet gek te maken, en je zal zien. Voor niets....................durf niet te hopen dat het wel raak zou zijn.
Gisteren wilde ik tijdens de lunch een pistoletje met Filet American nemen, maar heb die omgeruild voor kaas, ik dacht ineens: Ohh....stel ik ben wel zwanger........dan kan ik dit niet gaan eten. Ik bedoel maar.................hoezo niet mee bezig!

Groetjes,

Cynthia

Ik ben erg benieuwd vanavond. Ik ga zeker kijken. groetjes

en ik ook, als ik het niet vergeet ik was het vorige week vergeten om te kijken, maar het schijnt dat het op zaterdag herhaald worden. En je kan het ook op de site van de avro bekijken. www.avro.nl.

Spannend Cynt, nog een klein weekje te gaan en dan weet je of het raak is, denk aan je ok

Hoi,

Ik neem het op en ga morgen kijken denk ik.

Ik voel met je mee hoor! Die wachtweken zijn het ergst van het hele gebeuren! Heb je al gelezen wat Sabrina is overkomen? ZWANGER!! Dusseee maargoed dat je die filé hebt laten staan. Ik hoop het zoooooooooooooo voor je!!!
lfs inge

hallo Cynthia,

Ik ga zo dadelijk de biologische klok kijken. Ik vond het vorige week
ook erg tegengevallen en ben eens benieuwd hoe de aflevering er dit
keer uitzag.

Het begint nu wel héél spannend te worden hé? Ik ben er nu ook dag en
nacht mee bezig. Mijn vriend wordt een beetje gek van mijn gefantaseer
en is een beetje bang, dat ik een mega klap in mijn gezicht krijg, als
blijkt dat de eerste iui poging mislukt is. Zucht.....maar ik wil het
zo graag! Ik kan aan niets anders denken gewoon. Mijn hoofdje kan zich
ook niet meer concentreren op andere dingen, ik ben nu echt een mega
chaoot, laat alles uit mijn handne vallen.

Ik heb niet echt zwangerschapssymptomen, af en toe een beetje misselijk
en een raar gevoel in mijn buik. Maar verder gewoon niets. Als ik
echter jouw berichtje lees dan denk ik....nou nou die is behoorlijk
zwanger. Maar het rotte is gewoon, dat je eigen lichaam je zo voor de
gek kan houden, al hoop ik niet dat dat het gevoel is.   Ik ben zo
benieuwd, maar het enige wat we kunne doen is afwachten! Bleh!

Lieve Cynthia, ik zal de komende dagen extra voor je duimen. Een heel fijn weekend.

Ook veel sterkte voor de andere meiden die het kunne gebruiken.

Enneh...Mick: complimenten voor het lijstje. Heel leuk idee (en ook nog eens handig).

Liefs van Indy

Groeten Indy

Terug
Bovenaan