vanavond weer op controle

he meiden vanavond mag ik weer de kleine zien,

moet wel dingen bespreken ben gister in het kraamhotel van maasstad ziekenhuis geweest en heb besloten daar te bevallen, alleen moet ik zelf een verloskundige daar zoeken die mij kan begelijden, ik weet niet hoe het gaat aangezien mijn eigen verloskundige niet mee gaat en dus een ander moet hebben voor 1 keertje, nu weet ik niet hoe het gaat want er moet wel ene verloskundige zeggen dat ik naar het kraamhotel mag gaan als het zo ver is, ik weet niet of die gene uit rotterdam naar me toe moet komen of eerst me eigen verloskundige dat die dan door geeft dat ik mag gaan en dat de verloskundige van uit rotterdam daar naar toe komt.

Straks naar me schoonma en nog dingen vragen , 3 jaar geleden na de bevalling heb ik last van me billen gehad in die zin leek net of me bil nog verdoofd was echt een week lang last gehad , nu heb ik dat gevoel weer en soms heel erg trekt door naar me benen toe pfff ene keer is het heel licht maar soms heel erg net of een zenuw klem zit, gelukkig is me schoonma fysiotherapeut dus ja ff vragen leuk vind ik het niet.

hebben misschien meiden die dit herkennen zowel de pijn in me billen als de bevalling in kraamhotel met een andere verloskundige

liefs
 
ik herken je klachten niet van de billen,.
wel last van me stuitje gehad na de bevalling.
met het kraam hotel ook geen ervaring.
maar heeft wel wat om dat te doen denk ik.
je zla haast zeggen dat je eigen vk die je nu hebt je misschien dan moet door sturen als de bevalling zich aan dient?!
groetjes van
 
he meiden alles was super gegaan echt de kleine niet gezien maar wel gehoort en kreeg leuk mededeling dat mijn verloskundige mij toen geholpen had met de bevalling van onze dochter met haar colega's heeft gesproken en hoef geen andere verloskundige te zoeken 1 van hun die dienst heeft gaat mee jippie was zo blij dat zo wat haast tranen in me ogen kwamen, dit vind k zo lief.

over wat ik voel in me bil is een normale dind van zwanger schap ik moet proberen vaak op een bal te gaan zitten dus me schoonma heeft een grote bal op der praktijk dus komt goed, ben zo opgelucht pfff over 4 weken mag ik weer.

liefs
 
Fijn dat alles goed was. En wel een lekker idee dat je een vk bij je bevalling hebt die je ook een beetje kent.

Succes met je billen op de bal, hoop dat t helpt.

xx
 
he meis ja echt fijn dat alles goed gaat, en de verloskundige die ik heb is verschillend zijn met zijn 3en maar alle 3 heel betrouwbaar maja deze is in maassluis en moest eerst eigenlijk een verloskundige zoeken in rotterdam wegens kraamhotel , dus had al een mail gestuurt naar een verloskundige praktijk in rotterdam en krijg gister dus te horen dat 1 van mijn eigen verloskundige praktijk mee gaan, enige hoop is dat ik de zelfde krijg als bij mijn dochter maja de andere 2 zijn ook lief en heel bezorgt dus komt goed.

liefs
 
Terug
Bovenaan