vanavond weer voor het eerst werken!!

Jaja vanavo moet ik weer voor het eerst werken! Ik werk in de thuiszorg vandaar.

Onze zoon is alweer 15weken en mijn luie leventje zit er op! Heb er wel weer zin in, maar lekker thuis met mn boy vind ik ook heerlijk!! Nu ga ik ook niet veel werken, 3 routes in de week dus dat valt wel mee!!

Gisteren begonnen met een fruithapje (3hapjes) hij vind het zo vies allemaal huilen en vanmiddag ook weer, nou ja langzaam aan maar er aan laten wennen. Hij is zo van de 6 flessen overgestapt op 4flessen. Wel flinke flessen van 210water met 7 scheppen en in de laatste fles een beetje rijstebloem.
Hij weegt nu 6700gram en is 63cm een heerlijke stoere vent!!

Groetjes allemaal!

Ja het was heerlijk gewoon!! Wel weer wennen, ben er 4.5maand uit geweest!! Nu mag ik dinsdagavond en woensdag- en vrijdagmorgen weer! Die avonden vind ik niet zo erg dan ga ik meestal tussen 18/18.30uur de deur uit en dan is mn man thuis, dus heb ik geen oppas nodig, maar de ochtenden ben ik voor 7uur de deur uit en mn man pas over 8uur dus die geef dan om half 8 de kleine de fles en brengt hem dan na mn moeder die oppas totdat ik klaar ben met mn route. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, ik vertrouw het mn man echt wel toe maar ben zo iemand die zulke dingen het liefst zelf regel haha!!

Maar het voelt wel weer goed even 'zustertje' spelen ipv mama!!! en het is maar voor 16uur in de week en dat vind ik meer dan zat, want wil echt het grootste gedeelte van de tijd lekker bij mn boy zijn en alles van zijn ontwikkeling meemaken!!!

groetjes

Hoihoi,

Fijn dat je eerste dag werken goed bevallen is.
Dat had ik ook om weer even iemand anders te zijn, dan alleen de mama van.
Maar ik mis haar wel tijdens het werk.
Ik ben nu aan mijn derde week bezig. Bij ons brengt papa Evy ook naar de oppas. Gaat allemaal goed, maar bel toch nog regelmatig 's morgens met hem en bij mijn eerste avonddienst heb ik een briefje geschreven, waar hij allemaal aan moest denken. Erg he, hihi.
Gelukkig kan mijn vriend er wel om lachen; hij kent me natuurlijk al langer dan vandaag. Ik ben met alles zo.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan