VANAVOND WEET IK HET....

Lieve allemaal,

Vrijdag 17 augustus onze 5e tp gehad, de laatste in het LUMC voor we def. overstappen naar Gent.
Ik moet eigenlijk morgen voor een bloedtest met uitslag hiervan terug  naar Leiden maar ... ik ga vanavond testen want ik hou het niet meer.
Zo'n testdag is ook altijd zo zwaar, 2 uur trein heen, 5 min. bloedprikken, 55 minuten wachten, 2 uur trein terug
Dan wachten op het verlossende telefoontje tussen 2 en 5, dat breekt zo op !
Als de test vanav. neg is ga ik morgen niet, is ie pos (maar daar durf ik alweer niet meer op te hopen) dan ga ik wel (dan wil ik graag de bevest. van onze zwangeschap)
Ik ben al dagen zo bang, onzeker maar toch ook wel een heel klein beetje hoopvol omdat het deze keer 12 cellen waren...ik ben helemaal van slag en er gewoon niet lekker van (erger dan de voorgaande keren) dat ik daarom ook niet veel  op het forum te vinden was.
Pf, waar houdt een mens aan vast in een hang naar hoop hè...maar er is deze maand al zoveel goed nieuws, zou het dan ook voor mij.........
Jullie horen van me hoe het is afgelopen....

Liefs, SunshineJo

HELAAS..........
Test van gisteravond neg. en die van vanochtend ook dus... niet naar Leiden en beginnen aan het verwerken van alweer een mislukking
Het was zo'n goede maand met zwangerschappen, ik hoopte dat deze maand ook voor mij gelukkig zou zijn.
Ik ben zo down en verdrietig, ook omdat we nu tot januari moeten wachten voor we in Gent mogen beginnen. Ik zou vandaag - ivm de uitslag - toch niet gaan werken dus ik  'trakteer mezelf' op een  OFF-DAY !
Ik wil proberen  de komende tijd alles goed op een rijtje te krijgen en zal misschien  wat meer afstand van het forum nemen maar.... ik lees wel mee en LEEF uiteraard ook mee met iedereen en alles

Lieve meiden veel succes / sterkte

Liefs, een verdrietige SunshineJo

Hoi lieve meid,

Wat een domper zeg! Kan me goed voorstellen dat je het nu allemaal even niet meer ziet zitten, doe maar eens lekker rustig aan vandaag en verwen jezelf maar een beetje! Ik leef met je mee hoor, heel veel sterkte!

Liefs, Anke

Lieve Jo,

Ook voor jou vind ik het zo erg!!! Wat een verdriet weer allemaal hier. Het ging zo goed op het forum. Kan begrijpen dat je wat afstand neemt van het forum en alles voor je zelf op een rijtje moet zetten. Ik hoop zo dat het voor jullie toch nog goed komt.

Liefs Ester

Lieve SunshineJo,

Tjee, even schrikken zeg! Ik had zo'n goede hoop voor jullie! Wat jammer nou dat het niet gelukt is..... En het is idd nog erg lang wachten tot januari..... Heel veel sterkte meid, en hou je taai he!! Neem gerust even de tijd om alles op een rijtje te zetten en kom maar weer babbelen als je het fijn vind om weer terug te zijn. Veel succes saampjes en hoeplijk tot gauw!

Dikke knuffel,

Ginger

Lieve Jo

Ik wil je ook even heel veel sterkte wensen  .
Ik had het jullie zo gegund en velen met mij.
Meid geef de hoop niet op en ik hoop dat jullie snel in Gent verder kunnen en dat het daar ook snel goed zal gaan voor jullie.

heel veel sterkte en hopelijk toch tot snel.

xxx   veel liefs van Niekje

Terug
Bovenaan