Vandaag 1 jaar geleden

Hoewel de verjaardag al achter de rug is en vele van jullie juist de bevalling herbeleefd hebben, heb ik vandaag zo''n dag. Op deze dag kregen we te horen dat ons mannetje het zou gaan halen, voorzichtig waren we heel blij en toen kregen we het nieuws dat mijn mans oma overleden was. Hoe dicht zaten dood en leven bij elkaar? Vervolgens sneuvelde alweer zijn infuus en met veel geruzie werd door de kinderarts (tegen de afspraken in) een nieuw gezet ipv dat hij overgebracht zou worden naar een ander ziekenhuis. De rollercoaster van emoties staat me nog zo duidelijk voor de geest. Het ergste was achter de rug, maar het was allemaal zo dubbel. Sorry voor het emotionele gezeur hoor, maar voor mij is het eigenlijk vandaag zijn feestje van 1 jaar. (hmm misschien toch teveel last van hormonen)

Nou ik kan me dat heel goed indenken!!
pfff wat een tijd is dat voor jullie geweest, heen en weer geslingerd in allerlei emoties.

lekker huilen als dat nodig is, is goed voor je ;-)
en die hormonen heb ik ook nog steeds last van hoor hahaha

heftig hoor herken veel van je emoties (de zwangerschap en bevalling ook heftig geweest)

lekker huilen en vooral genieten van je kleintje, extra knuffelen werkt het beste.

dikke knuffel

Terug
Bovenaan