Vandaag 10 weken zwanger!

Jaaaaaa vandaag de 10e week ingegaan.
Wil het nou echt tegen iedereen vertellen.
A.s. dinsdag hebben we de 2e echo en als die goed is ga ik het op mijn werk vertellen.
Al weet ik nog niet tegen wie ik het moet zeggen .
En als ze het op mijn werk weten mag de hele wereld het horen.

Op moe zijn na en af en toe rugpijn  heb ik eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Gelukkig.
Dus gaat lekker.

Kan niet wachten tot ik mijn kindje ga voelen. Lijkt me heerlijk.

Liefs Inge

Hoi Inge,

Heerlijk hé als je zover bent om het te gaan vertellen. Heb het zelf deze week gedaan, ben a.s. ma. 9 weken (dacht vandaag maar echo maakte er 3 dagen minder van), en heb het na de echo afgelopen woensdag echt tegen iedereen verteld die het maar horen wilde! Heb hiervoor (tot afgelopen zondag) 2 1/2 bloedverlies gehad (wel bijna alleen oud bruin bloedverlies, maar toch, het was helemaal niet ontspannen het begin van je zwangerschap doorkomen)! Jij ook al twee echo's ook met een reden?

Groetjes Rianne

Hoi Rianne,

Ja het lijkt me idd ook erg leuk om het iedereen te vertellen.
De gene die het al weten vinden het zo leuk.

We krijgen een 2e echo omdat we ong. 2 jaar bezig zijn geweest voor dit hummeltje en in behandeling waren bij een fertiliteitsarts. Gelukkig was er geen behandeling meer nodig en werd ik na 23 maanden toch nog spontaan zwanger.
En als extra krijgen we een 2e echo. Dus dat vinden wij wel erg leuk.

Liefs Inge

hoi

ik ben vandaag ook precies 10 weken!!!!!!

jeeeee nog twee weken te gaan en dan komen hopelijk die " goede"  maanden. niet dat ik veel te klagen heb hoor maar die vermoeidheid is echt vreselijk vooral omdat we er nog twee hebben rondlopen.

ik kreeg vorige week al een echo en omdat we het hartje zagen mocht ook meteen iedereen het weten, al wisten mijn ouders en vriendin het al. zalig he om strakjes het vooruitzicht te hebben van de eerste schopjes en de 20weken echo....na die twaalf weken wordt het veel leuk allemaal.

veel succes en geniet ervan, geen enkele zwangerschap is zo speciaal als de 1e.

liefs janneke

Hallo,

Ik ben maandag 10 weken. Goh wat gaat dat nu gelukkig wat sneller dan in het begin.
Dat klinkt toch al een lange tijd 10 weken. hihi.
Ik heb deze week ook mijn eerste echo gehad.
En alles was super in orde.
Nu krijg ik op hemelvaart nog een echo dit ivm een nekplooimeeting.
Maar de verloskundige zei tegen mij,

Dat de meeste pas met 12 weken hun 1e echo krijgen en dat het dan verstandig is om nog niets te vertellen.
Maar aangezien de 1e echo in orde is en het hartje klopte en alles beweegde was voor haar een bevestiging dat alles goed zit.
Natuurlijk kan het altijd nog fout gaan, maar als de 1e echo goed is dan zit het in de meeste gevallen wel goed.

Dit is wat ze mij melde.
Maar toch wil mijn vriend tot de laatste echo wachten voor we het tegen iedereen zeggen.

Doen jullie trouwens een nekplooimeeting?

Veel liefs gizzymo

Terug
Bovenaan