Vandaag 10 weken!!!!!!

En ja, ik zit alweer te kijken naar week 11 zucht,..
Ik kan niet wachten totdat ik het kan gaan vertellen!!! Poeh, elke nacht is weer een stapje verder :)
Hebben jullie dat nu ook zo erg?

lfs Natas

Meid, gefeliciteerd!!!! Nog 2 te gaan!

Ik zit nu op 10,5 week en het gaat me veeeeeelste langzaam.
Vrijdag echo, als alles goed is ga ik het goede nieuws gewoon rondbazuinen hoor!!!

Heb jij ook zo het gevoel alsof je het grootste geheim van je leven loopt te bewaren?

Hey Noompje!!

Het is echt vreselijk!
Ik wil het het liefst van de daken schreeuwen! Hihi
Nog heel eventjes ,...

En jij Vrijdag! Joepi dat zal een enorme opluchting zijn :)

Hoi!

Tja, het duurt allemaal lang ... Ik zit nu op 10 weken en 2 dagen. Ik heb inmiddels al 2 echo's gehad vanwege een eerdere miskraam. Op beide echo's een kloppend hartje gezien! En de geruststelling van de verloskundige gehad, dat het nu echt goed gaat, en dat ik het echt al wel tegen mensen kan zeggen ... En toch ben ik voorzichtig.
Hoe zit het met jullie kwaaltjes?
Gisteren voor het eerst overgegeven 's ochtends bij het tandenpoetsen. En de hele tijd gevoelige borsten gehad, maar vanochtend voor het eerst deden ze geen pijn. Klinkt gek, maar ik voel me eigenlijk best goed, terwijl ik liever wat meer zou merken van de zwangerschap. Hoe is dat bij jullie? Worden bij jullie de kwaaltjes ook minder?

Groeten!

hé hallo allemaal,

Ik zit nu op 11 wkn + 4 dgn. Ik wordt gek van mijn mond te houden. We hebben vrijdag eindelijk onze eerste echo. Dan kunnen we het daarna aan iedereen gaan vertellen(als alles goed is dan). Maar wat duren die dagen lang zeg. En wat betreft kwaaltjes. Ik heb alleen pijnlijke borsten en ben een paar weken terug wat misselijk geweest. Verder veel moe en wel emotioneler dan normaal. Maar zit nu op een punt dat ik denk dat ik alles gedroomd heb. Er is geen teken van leven in mijn buik en pas al mijn kleren nog. Ik wordt er zo onzeker van.Maar ik weet dus wel wat je bedoelt. Het duurt gewoon even heel lang. Maar voor je het weet zit je op de 12 weken hoor! liefs chris

Hoi Laantje!!

Wat fijn voor je dat alles goed gaat!
Ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje eng is nu, maar de vk zegt het niet voor niets!

Bij imij s het sinds zaterdagochtend allemaal minder!!! Verbasingwekkend gewoon! Minder moe, misselijk en weer levenslustig heerlijk gewoon!
Heb me zo vreselijk gevoeld bah!
Ik heb nu geleerd om om de 2 uur iets te eten om het misselijke gevoel te onderdrukken.
Vanmorgen had ik trouwens wel last van m´n borsten, heel drukkend pffff, aan het groeien zeker! Hahahaha

lfs Natas

Hier ook! Eindelijk morgen tweede echo en dan kijken hoe ver ik nou echt ben (zou 11 wk 4 dgn zijn nu) en of het hartje nog steeds klopt. Net een klein griepje gehad maar die was ik al snel te boven gelukkig. Mijn kwaaltjes zijn al sinds 2 weken verminderd gelukkig! Nog wel wat emotioneel, pijnlijke borsten en vol drukkend gevoel bij BM maar het begint ook wel te wennen eigenlijk!

Terug
Bovenaan